Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
petitparis schreef:ik ga volgen, want ik heb een cake-pop machine gekregen. Vind alleen vreemd dat op het basis recept 100ml melk gebruikt wordt, terwijl de cake-pop-mix die erbij zat slechts10ml op dezelfde hoeveelheid bloem vereiste...
ik ben niet verder geraakt dan het deeg bakken en overgieten met ganach... Alleen die dingen bleven niet op mijn stokje zitten![]()
in een boekje dat ik vond staat dat je eigenlijk gewoon cake kan bakken. Deze verkruimelen en mengen met een "creme", dan balletjes rollen (laten opstijven) en daarna afwerken met glazuur. Is dit te doen, lijkt mij zo'n klieder werk...
prugelpiet schreef:Mag ik me melden? heb een roze princess popcake maker en meestal van die pakketen, maar nog niet de juiste chocolade gevonden...
MissBonny schreef:prugelpiet schreef:Mag ik me melden? heb een roze princess popcake maker en meestal van die pakketen, maar nog niet de juiste chocolade gevonden...
Gezellig, join the club!
Momenteel gebruik ik de goedkoopste chocolade van de Bas. Dit vind ik tot nu toe de fijnste... althans de melk- en purechocolade. Voor wit ben ik er ook nog niet uit...