Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
SamanthaIJ schreef:Aha leuk! Ja de fruitbox hebben wij nog niet, zitten er over te twijfelen namelijk... ze leverde de fruitbox eerst namelijk niet tegelijk met de gewone box en nu wel dus is wel het overwegen waard...
Mocht je na de proefbox een gewone box bestellen kun je mijn code gebruiken hé, krijg jij 20 euro korting en ik ook geloof iets van 12 euro korting

dipstaartje schreef:SamanthaIJ schreef:Aha leuk! Ja de fruitbox hebben wij nog niet, zitten er over te twijfelen namelijk... ze leverde de fruitbox eerst namelijk niet tegelijk met de gewone box en nu wel dus is wel het overwegen waard...
Mocht je na de proefbox een gewone box bestellen kun je mijn code gebruiken hé, krijg jij 20 euro korting en ik ook geloof iets van 12 euro korting
ik werd idd gebeld dat ze de fruitbox en de groente in 1 keer leveren
en kreeg een email tussen welke tijden ze maandag komen
wordt steeds nieuwsgieriger
Gewoon gevraagd of ze een mooi prijsje konden maken, had voor 2 huishoudens (mij en mn vriend en voor mn ouders en 2 broertjes) en had voor 20 euro groente en fruit voor 4 dagen eten... Dan slim boodschappen doen voor je vlees en aardappelen en dan is dat een stuk voordeliger.. Tis wel gemakkelijker waarschijnlijk, zo'n groentepakket wat ook nog thuis wordt bezorgd maar volgens mij is de lol er ook snel af en vraag me af hoe vaak je dezelfde recepten gaat krijgen
Beetje creatief nadenken en dan is dat boodschappen doen zo duur nog niet.. Maar ik snap dat het misschien voor anderen wel voordeliger is, maar ik zie het niet zo.. 
Ik vind het inderdaad duur vergeleken met hoe het dus ook kan, dat is mijn mening en die mogen we allemaal hebben. Het ligt er ook maar net aan welke markt je naartoe gaat, ik ga ook niet naar de blaak, heb daar zelf op de markt gestaan overigens, maar gewoon naar de markt hier in de stad zelf en daar heb ik absoluut niet de ervaringen die jij hebt.. Maar ieder zijn eigen mening, wat jij ook al zegt. Heb ook niet iedere week tijd om naar de markt te gaan i.v.m. werk maar boodschappen doen moeten we toch wel dus of ik dan naar de supermarkt loop of 3 meter verder loop en op de markt sta maakt dan ook vrij weinig uit
Maar wat je zelf al zegt, ieder zijn eigen ding. Ik vind het meer een uitdaging om dus zelf zo handig mogelijk boodschappen te doen maar voor mensen die dus nergens anders tijd voor hebben zal het ongetwijfeld handig zijn.
Dat is enkel wat ik ermee probeerde te zeggen, sorry als ik daarmee mensen tegen 't zere been heb geschopt. 
Speelt in op de behoefte van veel mensen lijkt me. Zijn de recepten ook snel te maken? Want in de lijstjes zie ik soms dingen dat ik zeg: dat kost nog wel ff tijd om klaar te maken...
Bovendien eet ik graag biologisch.