HelloFresh wie kent het?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dipstaartje

Re: HelloFresh wie kent het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 15:23

ik krijg maandag de proefpakket box en dinsdag de fruitbox

vind het heel spannend of het echt wat is

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 15:52

Aha leuk! Ja de fruitbox hebben wij nog niet, zitten er over te twijfelen namelijk... ze leverde de fruitbox eerst namelijk niet tegelijk met de gewone box en nu wel dus is wel het overwegen waard...

Mocht je na de proefbox een gewone box bestellen kun je mijn code gebruiken hé, krijg jij 20 euro korting en ik ook geloof iets van 12 euro korting :D

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-13 20:45

zal het in de gaten houden hahaha

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 15:57

SamanthaIJ schreef:
Aha leuk! Ja de fruitbox hebben wij nog niet, zitten er over te twijfelen namelijk... ze leverde de fruitbox eerst namelijk niet tegelijk met de gewone box en nu wel dus is wel het overwegen waard...

Mocht je na de proefbox een gewone box bestellen kun je mijn code gebruiken hé, krijg jij 20 euro korting en ik ook geloof iets van 12 euro korting :D

ik werd idd gebeld dat ze de fruitbox en de groente in 1 keer leveren
en kreeg een email tussen welke tijden ze maandag komen

wordt steeds nieuwsgieriger

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 09:32

Dit klinkt leuk, ik ga jullie ervaringen volgen :)

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 10:51

dipstaartje schreef:
SamanthaIJ schreef:

ik werd idd gebeld dat ze de fruitbox en de groente in 1 keer leveren
en kreeg een email tussen welke tijden ze maandag komen

wordt steeds nieuwsgieriger

Haha ja super netjes, op vrijdag krijg je altijd de mail met wat je zelf al in huis moet hebben, olie, peper, zout en bouilon enz. en vaak over 2 producten nog een uitleg waarom ze goed zijn en waar ze vandaan komen ook wel leuk om te lezen, en dan nog de mail met tussen welke tijden ze het komen brengen!
Ben benieuwd weer naar de box van vanavond.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:23

ben nu ook wel benieuwd.

vanavond weten we het

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:30

Ik vind het erg prijzig, veel dingen kan je zelf ook op komen van wat ik tot nu toe heb gelezen en gevonden op internet. En voor 49 euro (even op basis van 2 personen en 5 maaltijden) kan ik op de markt veel meer halen. Moet ik er wel bij zeggen dat je met een grote mond ver komt :Y) Gewoon gevraagd of ze een mooi prijsje konden maken, had voor 2 huishoudens (mij en mn vriend en voor mn ouders en 2 broertjes) en had voor 20 euro groente en fruit voor 4 dagen eten... Dan slim boodschappen doen voor je vlees en aardappelen en dan is dat een stuk voordeliger.. Tis wel gemakkelijker waarschijnlijk, zo'n groentepakket wat ook nog thuis wordt bezorgd maar volgens mij is de lol er ook snel af en vraag me af hoe vaak je dezelfde recepten gaat krijgen :Y)

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:32

het is niet alleen groente . vlees etc zit er ook bij.

maar goed iedereen moet het voor zich zelf weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:35

Nuja wat ik al zei, grote bakkes op de markt wordt er een leuk prijsje van gemaakt.. Had aardig wat eten voor bij elkaar nog geen 40 euro, voor twee huishoudens.. :Y) Beetje creatief nadenken en dan is dat boodschappen doen zo duur nog niet.. Maar ik snap dat het misschien voor anderen wel voordeliger is, maar ik zie het niet zo..
M'n ouders zouden dan aardig wat kwijt zijn per week (4 personen thuis) dus denk dat het echt afhankelijk is van hoeveel je zelf eet en hoe je zelf op dit moment boodschappen doet.. :)

Edit: maar voor mij is het sowieso niet weggelegd geloof ik, van de recepten die er nu staan ga ik bij zowat alles over m'n nek :')

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:39

dat mag hoor
iedereen zijn eigen mening

ik ga het eens proberen , en daarbij gaat het er hier niet om of iets duur of goedkoop is.

jij vind het duur dat mag je vinden , ik sport veel, en heb geen zin om hier naar de markt te gaan en tussen de mensen massa te lopen die elke keer voor mijn voeten lopen.
of turkse mannen die je gewoon opzij duwen omdat ze erbij willen.
of scootmobielen die je onderste boven rijden
en zo leuk is de rotterdamse markt niet.
laat me graag eens uitdagen op deze manier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:43

Daarom, ieder zijn eigen meing :) Ik vind het inderdaad duur vergeleken met hoe het dus ook kan, dat is mijn mening en die mogen we allemaal hebben. Het ligt er ook maar net aan welke markt je naartoe gaat, ik ga ook niet naar de blaak, heb daar zelf op de markt gestaan overigens, maar gewoon naar de markt hier in de stad zelf en daar heb ik absoluut niet de ervaringen die jij hebt.. Maar ieder zijn eigen mening, wat jij ook al zegt. Heb ook niet iedere week tijd om naar de markt te gaan i.v.m. werk maar boodschappen doen moeten we toch wel dus of ik dan naar de supermarkt loop of 3 meter verder loop en op de markt sta maakt dan ook vrij weinig uit :) Maar wat je zelf al zegt, ieder zijn eigen ding. Ik vind het meer een uitdaging om dus zelf zo handig mogelijk boodschappen te doen maar voor mensen die dus nergens anders tijd voor hebben zal het ongetwijfeld handig zijn.

Edit: tis ook niet om iemand aan te vallen oid hoor, voordat er wordt gedacht dat ik hier alleen maar de boel probeer op te naaien. Tis een leuk concept en heb dan ook echt wel er goed naar gekeken, maar ik denk dat er voor die prijs meer mogelijkheden zijn :) Dat is enkel wat ik ermee probeerde te zeggen, sorry als ik daarmee mensen tegen 't zere been heb geschopt.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 11:51

ik heb ah en de lidl redelijk vlak bij
geen markt dan ben ik uren kwijt.

heb genoeg aan mijn zwemmende dochter die 4 keer in de week traint en dan nog de wedstrijden.
zelf sport ik
manlief sport sinds kort

en haal meestal op zondag bij ah en de lidl boodschappen .

en wil dit nu eens proberen ben erg benieuwd.

we hebben al zoveel recepten en dergelijke geprobeerd
mijn man kookt heel vaak van alles en nog wat.

dus dit wordt een nieuwe uitdaging

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-13 12:58

Ach ja dat maakt ook niet uit of jij het duur of goedkoop vindt natuurlijk!
Ik kom echt werkelijk nooit op de markt geen tijd tijdens mijn werk, en na mijn werk is de markt er niet meer. En je moet er zelf heen.... Zou je het in een supermarkt halen en je haalt alleen een stukje vis ben je het geld voor 1 persoon al kwijt...

Nu krijg ik alles binnen wat ik nodig heb en hoef geen boodschappen meer te doen, zelfde recepten ik doe het nu al bijna 4 maanden heb nog geen één keer hetzelfde recept gehad, wel veel ook dezelfde ingrediënten maar dat zijn meestal de basis ingrediënten. En daarbij niet het nadenken en twijfelen over wat je gaat eten, en daarbij eet je heel gevarieerd en producten of recepten die ik nooit zo maken of aan zou denken!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 13:06

daar doe ik het ook voor
dat gevarieerde , ik bedenk zelf meestal eigenlijk altijd wel een beetje het zelfde

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 08:36

het ziet er allemaal lekker uit wat we gekregen hebben
en hele goede spullen van super kwaliteit

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:31

Het lijkt mij wel interessesant om eens te proberen. Ik vind het alleen wel erg duur ondanks dat er vlees bij zit. En ik zit me me vriend die bijna niks lust. Als je dan drie maaltijden hebt waar hij al twee niet van lust... Of bijvoorbeeld met vis, dat lusten we allebei niet.
Denk dat het voor ons niet geschikt is.

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 17:32

sommige dingen moet je leren eten
ik lust ook geen vis maar ga het wel proberen.

maar goed manlief is nu een maaltijd aan het maken voor vanavond.
ben reuze benieuwd

de fruitbox viel hier in hele goede aarde, de kids namen gelijk fruit mee naar school

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 18:36

mijn vriend ga je niks meer leren eten,.. dus dan kan ik heleboel weggooien en dat vind zonde.
Fruitbox lijkt mij wel interessant. Wat zat er in bij jou dit keer?

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-13 19:22

peren , appels manderijnen walnoten
en nog wat dingetjes

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 10:06

En hoe was de maaltijd??? Ik vond de vis echt heerlijk, wij hebben alleen de koriander eruit gelaten en daarvoor een andere kruid gebruikt!

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 13:15

wij eten vanavond de vis.
gister de worst gegeten

dipstaartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 19:52

wij hebben vandaag de vis op en ondanks dat ik vis eigenlijk niet lekker vind vond ik dit heel erg lekker

SamanthaIJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 10:57

Oké ja wij houden van vis dus dat scheelt!!! Maar misschien ga je het steeds meer waarderen en het scheelt ook dat je natuurlijk hier nooit rauwe vis zal eten ;-)

Wij hebben de worst gegeten, vond hem erg apart! Maar wel lekker.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:15

Slim concept :j Speelt in op de behoefte van veel mensen lijkt me. Zijn de recepten ook snel te maken? Want in de lijstjes zie ik soms dingen dat ik zeg: dat kost nog wel ff tijd om klaar te maken...

Zelf heb ik het niet, ik heb een groente- en fruitpakket van een biologische tuinderij in de buurt. Juist omdat je dan idd groente mee krijgt waar je nooit zelf aan zou denken, maakt dat je creatiever wordt met koken :j Bovendien eet ik graag biologisch.
Al heb ik het idee dat hello fresh in verhouding nog wel behoorlijk prijzig is.