Ik hoef ze ook niet. En als ze toch nergens naar smaken - wat ze dus wel doen
- waarom ze er dan in doen?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik hoef ze ook niet. En als ze toch nergens naar smaken - wat ze dus wel doen
- waarom ze er dan in doen?
Maar gelukkig lussen ze heel veel! En ze vinden het ook helemaal leuk dat ik allemaal dingen probeer. Alleen de rommel die ik erbij produceer....
Dat vinden ze wat minder. ponyparadijs schreef:In eerste instantie begin ik met nieuwe dingen ook vaak met recepten. Maar pas in de loop der tijd wel vaak het een ander aan naar eigen smaak.
Manlief lust namelijk geen champignons. Je wil niet weten hoeveel recepten champignons gebruiken!
Gelukkig maar, want ik ben gek op champignons! 

Dat is ook wel echt een luxe. Kwam er laatst achter dat ik mannen die niet kunnen koken toch wel echt een afknapper vind haha
vooral met véél kaas
pimmetje222 schreef:Ik kook ook heel graag. Sinds we een AGA hebben kan het helemaal niet meer stuk!
Ik heb er ook alle tijd voor gelukkig.
Wij eten vandaag gebakken mosselen met tomaten-komkommersalade - stokbrood en een zelfgemaakt mosterdsausje - en jij?

Letizia schreef:Pff, ik kook heel graag (Italiaanse roots he :P ) maar zo weinig tijd
Ik werk 4 avonden per week en verder schuif ik meestal nog 'n keer aan bij m'n ouders
Ik woon alleen, dus kook ook meestal voor mezelf, nu heb ik lekker riblapjes opstaan, maar moet zo werken, dus dat ik voor morgen.
Morgen nog even om stoofpeertjes en dan nog aardappelpuree met een korstje, zo simpel en zo
Ik kook wel liever in het winter seizoen, dan in het zomerseizoen, dan houd ik het meestal lekker eenvoudig met uitgebreide maaltijdsalades