Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral de choco van euroshopper...

Menino schreef:Naamloos1 schreef:Ah maar dat is dan wel per 100 pepernoten... Of ben ik nu blond? Hahaha
nee 20 pepernoten, als het 5 kcal per pepernoot is![]()
Maar zakje is meestal 200 gram....Dus een halve zak. 100 gram is dus idd niet tot je je misselijkgevreten hebt, maar wel meer dan 2 a 3 pepernoten
Dus als ik 20 pepernoten eet heb ik 500 calorien naar binnen gewerkt... (Gaat spontaan nadenken om het toch maar niet te kopen dan haha) Naamloos1 schreef:Menino schreef:
Maar zakje is meestal 200 gram....Dus een halve zak. 100 gram is dus idd niet tot je je misselijkgevreten hebt, maar wel meer dan 2 a 3 pepernoten
Oh tegenvallerDus als ik 20 pepernoten eet heb ik 500 calorien naar binnen gewerkt... (Gaat spontaan nadenken om het toch maar niet te kopen dan haha)
Zullen wel geen chocokruidnootjes zijn dan
Naamloos1 schreef:Menino schreef:
Oh tegenvallerDus als ik 20 pepernoten eet heb ik 500 calorien naar binnen gewerkt... (Gaat spontaan nadenken om het toch maar niet te kopen dan haha)
Zullen wel geen chocokruidnootjes zijn dan
[/quote]
)