Colway schreef:@ Mrijn, mijn vriend kwam de eerste 2 of 3 weken ook aan, daarna juist eraf. Aan je eten kan het (als ik vandaag je lijstje bekijk) niet liggen hoor, wellicht moet je lichaam toch nog wennen. Wat drink je door de dag?
@ Vogeltje M, je kan die sinaasappels weglaten hoor, als je een zoete kiwi gebruikt (goed rijp dus) en een rijpe peer/banaan dan is je smoothie zoet genoeg
Bah heb net een appel weggegooid, te 'melig' appels moeten echt knetterhard en mega sappig zijn, anders krijg ik de bibbers...Zonde heb een zak van 15 appels gekocht, ga ze maar gebruiken voor smoothies denk ik
Ik drink veel water (2 liter) en 4 koppen koffie. Dat kan het ook iet echt zijn. Ik denk dat het ook een beetje de naweëen zijn van kh-arm eten. Alles wat ik nu eet aan kh's lijkt meteen op mijn bovenbenen te plakken. Het foldertje van mijn sportschool dat spiertraining de enige manier is om duurzaam vet te verliezen, wordt ineens heel geloofwaardig zo.
Sinaasappelsap zou ik niet perse weglaten. Sap is juist prima om te drinken omdat je lichaam daar meer voedingsstoffen uit kan halen dan uit de hele vrucht. Misschien 1 sinaasappel en de rest verdunnen met water? Ik heb wel altijd een echte smaakmaker nodig in mijn smoothies.