Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
! Ach, is Mayo's zaadjes thema het toch net niet geworden, jammer
.
. Bij ons in de buurt wil de gemeente namelijk een mooi grasveld ombouwen tot parkeerplaatsen voor de supermarkt waar toch niemand komt, en de parkeerplaatsen zijn dan toch te ver weg van de supermarkt. Bovendien wordt ons rustige straatje dan een verkeersader in het dorp, wij zijn het dus met de plannen van de gemeente absoluut niet eens, en we zijn echt boos!
. Of iets van lente natuurlijk, past meteen in het thema van het topic
.
?
wereld schreef:Ehhhhhhhh meiden, het thema voor Kitch was Dieren, en in het ena laatste forum is die pol geweest, maar die pol is niet meegegaan naar het nieuwe topic, maar het thema kitch hebben we toen nog een topic langer door laten gaan omdat er te weinig inzendingen waren.
Dus de laaste poll waar we op konden stemmen was poll dieren, en die heb ik gewonnen..
Dus daarom mocht ik het nieuwe thema kiezen........
En dan kan ook gelijk de link van het album dr bij want die was ik inderdaad ook vergeten..
Teveel aan m'n hoofd.

dat zou fijn zijn
astriidj schreef:Owja sorry. Die poll was alweer zolang geleden dat ik er helemaal niet meer aan heb gedacht![]()
Welk thema wil je? Dan veranderen we het toch gewoon evenEn dan kan ook gelijk de link van het album dr bij want die was ik inderdaad ook vergeten..
)