Ik ben bezig met een prijslijst vind het nog best lastig, maarja ik wil dit jaar nog officieel gaan, dus dan moet ik het allemaal wat serieuzer aanpakken en ook de prijzen daarna maken want je hebt dan meer kosten natuurlijk belasting e.d.
Spannend Jaime! Wel ontzettend leuk dat het zo goed loopt!
Dorus
Geplaatst: 13-01-11 00:26
Lightning McQueen fase 1 is klaar. Morgen verder voor de rest.
Wat betreft het nieuwe thema, volgens mij ging het vorige topic inees zo hard dat er haast gemaakt moest worden waardoor een aantal dingen niet mee konden. Maar er is vast een lieve mod die dat morgen voor ons wil toevoegen.
Spannene Jaime, echt proffessioneel aan de slag als taartenbakker. Het is dat je zo ver weg woont, anders had ik je graag een keer komen helpen met wat berekeningen maken en eventueel een leuk excelletje in elkaar zetten.
Leliaardje
Geplaatst: 13-01-11 00:52
Ik ga jullie hier ook weer volgen. Wat mooi om al die taarten bij elkaar te zien!
Veel succes met bakken! En voor Wereld: gefeliciteerd met de aanstaande zoon!! En Jaime_: succes met het officieel gaan. Leuk hoor!
Nu ga ik weer verder bij al jullie taart verhalen.
Rinske
Geplaatst: 13-01-11 00:53
Inderdaad, misschien kan de ts ff een modje pben ?
Ohhh ik kwam toch zoiets leuks tegen Briljant toch ?
zo, ff melden dan kan ik het nieuwe topic iig vinden.
Vanmiddag een bruidstaart afleveren voor 120 man. Ben benieuwd of ze hem mooi vinden. Ik ben iig tevreden.
dancertje
Geplaatst: 13-01-11 09:01
heb een klein opdrachtje binnen voor het afscheid feestje van mijn schoonzusje nu nog bedenken wat ik ga doen mocht zelf bedenken als het maar met kenia te maken had aangezien ze daar voor 3 maanden heen gaat. (wat zou je ongeveer kwijt zijn aan 20 cupecakes kwa geld?)
en dit weekend een soort computer maken voor op het werk van mijn vriend
Wowie alweer een nieuw topic! Ik ga per 1 feb verhuizen naar een groter appartmentje, dus ruimte voor een grote eettafel... Dus meer ruimte om taarten te bakken !
LetsgoKelly
Geplaatst: 13-01-11 09:23
Super zeg wereld van de echo! Wat een gelukzalig moment zal dat zijn geweest
En een nieuw topic! Jeej!! Ik heb gelijk al een taartje om te posten De foto is nogal erg scheef genomen, gaat nooit goed zelf de taart vasthouden en de foto maken
Er staan al weer mooie taart op, ik ga dit topic maar weer is volgen
Britt
Geplaatst: 13-01-11 09:57
dancertje, wat wij hebben gedaan toen mijn schoonbroertje uit India terug kwam is India op een taart geplakt. Misschien dat je Kenia vrij klein kunt uitprinten en zo kunt puzzelen op een cupcake? Zo hadden wij dat toen gedaan:
Hij is leuk Letsgokelly! Goed gelukt!
Dan moeten we wel een leuk nieuw thema bedenken natuurlijk, voor het kan worden toegevoegd. Weet niet of iemand al een poll in mekaar heeft gedraaid of weet hoe dat moet?
LGK wat een super gave taart! Hoe heb je die kwal gemaakt?
dancertje
Geplaatst: 13-01-11 09:59
@ brittkitt das inderdaad een leuk idee en kenia is gelukkig niet zo moeilijk dankjewel denk dat ik het volgende doe: op elke cupcake een letter en dan de woorden succes in kenia maak en dan de rest kenia in het klein namaak
Kenia ziet er idd niet zo moeilijk uit, past mooi op een cupcake Ben benieuwd naar het resultaat!
Ik ga vandaag beginnen met de toppers van de frogprincess. Ben heel benieuwd of het lukt Deze is het;
Ninaka
Geplaatst: 13-01-11 10:05
Ook even een stipje hier. Lees al een hele tijd mee, enkele keer wat gepost. Ben tot nu toe niet verder gekomen dan (niet gedecoreerde ) cupcakes, maar heb inmiddels wel de bakmix, marsepein en de blanda-schaaltjes liggen, dus binnenkort wil ik toch echt een keer een poging gaan wagen tot een taartje
Wereld, gefeliciteerd met je gezonde aanstaande zoon!!
Wauw die onderwater-wereld-taart. Ontzettend gaaf!
hobbelheks
Geplaatst: 13-01-11 10:32
alweer een nieuw topic
gaaf die taart met slak!
britkit, schoonbroertje?
hier vandaag mijn laatste werkdag voor mijn verlof en dan aankomende weken staan er een aantal taarten op de agenda di is man jarig, donderdag wordt mijn neefje 5 de week erop mijn pa jarig en 10 feb mijn andere neefje. en uiteraard nog wat geboortetaartjes *gaat naar dlt voor een bestelling*