Makkelijke, goedkope recepten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Oamaru

Re: Makkelijke, goedkope recepten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 16:03

Hier nog een arm studentje. :D

Men neme: rijst, paprika, champignons , uien (allebei nog geen euro op de markt!) potje curry pasta, en een blok ingedikte kokos of kokosmelk. Alles even aanfruiten met wat knoflook ofzo kokosmelk erbij met flink wat rode curry en smikkelen maar. Volgende dag ook erg lekker in een wrap ofzo! \\

Kost je ongeveer 5 euro en dan heb je 2 dagen heerlijk eten! :)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:25

Of Wereldgerechten kopen bij de 1+1 actie die nu is. Kun je 2/3 dagen van eten.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 11:37

Ik heb laatst wat witvis gekocht (ik had tilapiafilet, maar heb het ook wel met koolvis gemaakt), 1 stengel prei, 1 courgette en een wortel. wat aardappelschijfjes erbij (diepvries, 1 kilo voor ik geloof 45 cent). Aardappelschijfjes ontdooien, groente snijden en even roerbakken, vis ook even ontdooien en meeverwarmen. Wat kruiden erover (ik hou het simpel, peper en zout, maar je kan ook bijvoorbeeld viskruiden nemen). Vis/groentemengsel in een ovenschaaltje, aardappeltjes eroverheen leggen. Als je van kaas houd kan je er wat kaas overstrooien, ik smeer er met een kwastje wat (olijf)olie of vloeiere boter oven. 20-30 minuten op 180 graden in de oven, klaar.
Snel, simpel, lekker én goedkoop!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 10:40

Oef klinkt heerlijk! Ik had pas een doos Chappati (Wereldgerechten) bij de Xenos gekocht voor €0,50. Die is voor 4-5 personen. Vanavond heb ik eters en ga ik dat klaarmaken. Ben heel erg benieuwd of het lekker is!