Ik geef IndianLady helemaal gelijk dat ze zo reageert. Dit is toch eigenlijk ook een nutteloze vraag? Ieder magnetron is anders en het ligt er natuurlijk ook aan hoeveel chocomelk je in een beker doet. Dus zal TS nooit een antwoord krijgen wat bij haar past en blijft de chocomel of te warm of te koud. Deal with it....
Eerlijk gezegd vind ik dit ook een stomme vraag.. Je kan daar toch heel makkelijk zelf achter komen?
Gewoon wat uitproberen... Tot het voor jou op de juiste temperatuur is..
Nutteloos topic als je het mij vraagt..
vevina
Geplaatst: 28-11-10 22:02
Waarom word er gezegt dat dit een nutteloos topic is? wat bereik je naar nu mee om dat te zeggen?
Marchador
Geplaatst: 28-11-10 22:04
Ach, het is inderdaad een vrij nutteloos topic. En wat bereik je ermee om het op te schrijven?, zodat TS misschien de volgende keer zelf kan denken in plaats van Bokt om mening vragen over hoe lang een chocomelk in de magnetron moet Het is gewoon een kwestie van proberen en hersens laten kraken.
Nanne
Geplaatst: 28-11-10 22:04
Ik ben toch vrij om mijn mening te geven?
Daarom staat er ook "Ik vind".
Dit zijn dingen die je mijn inziens prima alleen kan uitvogelen.. Ik open toch ook geen topic hoe lang ik mijn eieren moet koken om ze perfect te krijgen? Nee, dat probeer ik zelf uit te vinden.