Oehhh mijn CC's staan er tussen Ik blijf meelezen hoor heb alleen niet zo heel veel tijd om te posten. Komende zondag is neefje jarig en die wou een snoeptaart (eerst cars maar nu toch liever snoep ) En piraten CC's om uit te delen. Er komen dus wel wat foto's aan straks
zo alweer een nieuw topic...ben ff stil geweest. Had het echt te druk met taarten maken (ben zelfs af en toe vergeten foto's te maken), paarden, werk en verjaardagen... Maar nu is de ergste drukte weer een beetje voorbij, dus weer meer tijd om (onzinnige) reacties hier te geven.
Jullie gaan echt hard met de taartentopics zeg........ Iedere keer zie ik weer prachtige taarten voorbij komen. Binnenkort ga ik even cakepops maken denk ik
Chernique
Geplaatst: 24-11-10 08:37
Nieuw topiccc! Ik ga nu even de OP doorlezen
---
Leuk gedaan Jaime! En Gefeliciteerd Wereld Je was een goede tegenstander, veels te goed! Trouwens, ik zie ook dat ik 10% heb wie had er nog op mij gestemd? Dat nieuwe thema is echt leuk, en ook leuk dat we feestdagen-creaties gaan verzamelen voor het nieuwe topic! En mooie foto's allemaal, leuk dat er ook veel cupcakes/cakepops en andere creaties bijstaan
@Roo_19, nog over je taartjes, ik vind ze leuk geworden. Netjes geboetseerd. Veel oefenen dan vliegen je kunsten vooruit Misschien kun je de volgende keer nog meer versiersels erop doen dan worden ze nog sprekender
@vraagje, ook van het vorige topic. Ziet er al goed uit! Weet niet of je al antwoord had gehad maar ik gebruik 1:1 botercreme. 100gr poedersuiker, 100gram roomboter, beetje vanlle essence, 10 min mixen en klaar. Vooral ook goed op laten stijven en met een warm mes nastrijken dan wordt hij het gladste voor je hem gaat bekleden.
Mooie opening van dit nieuwe topic! En een hele mooie collage ook. Ik hoop vanaf nu ook weer iets meer tijd te hebben om te bakken. De verhuizing is nu zo goed als klaar, dus blijft er iets meer tijd over.
In december heb ik een workshop stapeltaart en volgend jaar wil ik ook topsy turvy doen. En is een workshop puzzelplaatje handig? Of is dat ook makkelijk zelf te leren?
Wou vanmiddag een nijntje taart maken op bestelling. Moest kersenbotercreme bij in, maar nu heb ik geen kersensmaak meer van Patidess. Zou ik ook wat van de kersen vlaaivulling er bij in kunnen doen?? Of kan dat niet?
Kinke
Geplaatst: 24-11-10 10:23
he, gezellig, we gaan hier weer verder En yessss...ik zag mijn cupcakes ook in de collage staan Gegroet Wereld, grote taartkoningin
mooie taarten nathalie gave kikker polivy, echt geinig ik ga straks weer eens proberen boltaratjes uit mijn oven te krijgen, is pas 1x goed gelukt (ding is niet helemaal je van het zeg maar).....
meikemarieke
Geplaatst: 24-11-10 10:46
jeeej nieuw topic! Leuk mijn cc's staan in de op! Mooie taarten nathalie! Waar heb je die workshop gevolgd van die theepot en kopjes? Die zijn erg leuk geworden! Ik heb gisteren ook weer voor ruim 80 euro besteld bij dlt Kan ik ook weer volop aan de slag na een wat rustigere periode
even een stipje zo kan ik jullie mooie taarten blijven bewonderen
Clausje
Geplaatst: 24-11-10 11:33
Oehh.. een nieuw topic! mooie collage zeg! Ik ga vanmiddag samen met een vriendin cupcakes maken met het thema Afrika. (dus als iemand leuke ideen heeft) En ik heb gisteren mijn fooi gekregen van deze maand op het werk, en ik vind dat ik daar wel van mag gaan taart-spul-shoppen dus ik duik even de webshops in
Hallo! In ieder topic lees ik mee maar ik ben niet zo fanatiek aan het bakken door gebrek aan tijd, maar soms val ik even binnen met een vraag. Nu dus ook Ik wil graag een ronde taart maken, dus een bol. Iemand ervaring met het aan elkaar plakken van 2 bolvormtaartjes en bekleden? Dan wil ik eigenlijk ook nog een stuk er uit zodat je in de bol kunt kijken, dus nogal een project maar ben benieuwd of iemand een tip heeft!
Ik meld me ook weer hier... Laatste topic niks gebakken maar hopelijk dit topic weer wel. Mooie opening gemaakt trouwens Jaime_ ! En wat onwijs gaaf die theepot met cake en kopje!