Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Zelf sushi maken!! 

Zo heet het officieel

Ben wel benieuwd naar ervaringen
Roosje1987 schreef:Bij ons is alles ook bij de AH te krijgen. Sterker nog, ze hebben in sommige filialen een grote variatie aan verse kant-en-klare sushi. Dus als ik het plan heb om zelf te maken, kom ik vaak toch weer thuis met die bakjes. Kunnen we meteen aanvallen

eet nu regelmatig Sushi BiancaSLC schreef:Roosje1987 schreef:Bij ons is alles ook bij de AH te krijgen. Sterker nog, ze hebben in sommige filialen een grote variatie aan verse kant-en-klare sushi. Dus als ik het plan heb om zelf te maken, kom ik vaak toch weer thuis met die bakjes. Kunnen we meteen aanvallen
die van de Appie zijn best goed te eten !!
En Roos, nog bedankt heeet nu regelmatig Sushi
.. krijg er nu al trek van
(die overigens gewoon hetzelfde is als bij dure winkels als Sushi Yaah e.d. alleen iets minder vers (transport gaat er soms 1 dag overheen, bij DH soms zelfs 2 dagen) en een stuk minder keus.

Alleen dan moet je hem (imo) eigenlijk kopen, daarna gaat de kwaliteit imo sterk achteriut. Zidore schreef:ik snap er geen pepernoot van!
als ik nu sushi bij de appie koop die houdbaar is tot 05-11-2010 dan is die dus eigenlijk maandag gemaakt? dus die is niet te knagen?
dus welke datum staat er idealiter op als ik vandaag sushi haal??