Nicolletje schreef:Is er geen plekje op de voorpagina, voor het testrecept?
Zo krijg je misschien meer mensen mee. Ik vergeet VT weleens namelijk
Dat heb ik dus ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eefske schreef:Marjo_Wystan schreef:ik meld mij alvast! Heb een aantal weken geleden afgesproken met vriendinnen dat we elke woensdag bij elkaar eten. (zitten ook op bokt)
nu dacht ik eigenlijk op zoek te gaan naar het testrecept van deze maand om te maken en met zijn drieen reacties te posten, maar zie dat er andere ideeen in de planning zitten.
Mochten er verder bokkers zijn die vaak alleen eten omgeving rdam/schiedam. Mogen van mij aanschuiven zodra er een testrecpt is
Kom ik wel een keer aanschuiven/meekoken.
inge81 schreef:O ja editje; het themakoken lijkt me ook wel een leuk idee, maar denk eigenlijk dat dit niet zo veel animo krijgt. Moet je namelijk dan ook passen om om een thema een recept te verzinnen enzo.
Laura82 schreef:Ehhhm volgens mij is dit nog de brainstorm? Is nog geen beslissing gemaakt, toch?
Fnanne schreef:Laura82 schreef:Ehhhm volgens mij is dit nog de brainstorm? Is nog geen beslissing gemaakt, toch?
Klopt![]()
Er komen onwijs leuke ideeën voorbij, welke ook zeker bruikbaar en te realiseren zouden zijn.
Ik ga me inlezen in alles wat geschreven is, en kijken of ik tot een voorstel kan komen.
@ Brittol: bied jij je eventueel nog aan om de kar te trekken?
Zijn er misschien meer gegadigden?
Aeris schreef:Idd, niet alleen op basis van ingrediënten, bvb "Maak een zo goedkoop mogelijke gezonde (!) hoofdmaaltijd"
Laat de bokkers hun eigen recept erbij zetten en natuurlijk ook de kostprijs. Werkt heel inspirerend.