Ik heb trouwens voor de liefhebbers een lijst met vullingen die in de vriezer kunnen/ een lijst van laagjes die je kunt combineren en een hele rits recepten voor vullingen, allemaal in een word bestandje! Ik heb het geprint en in een klapper geduwd lekker makkelijk Dus wie wilt meld zich maar
Daar heb ik de meeste ook van gekopieerd maar heb liever niet mijn laptop in de keuken Alles in 1 klapper bundelen is een stuk handiger (voor mij althans)
Jeej nieuw topic! Ik ben vandaag op de beurs geweest en heb echt veel te veel gekocht... -2 potjes kleurstof lichtblauw en lichtgroen (die laatste had ik al stom!) -1 setje plunge cutters blossom mini -1 zak royal icing -1 decorating setje met spuitzak -1 blaadjes cutter -2 bakjes baverois mix citroen en framboos -2 potjes smaak essence champagne en framboos En daarbij uit de goodiebag nog bananenfondant een fondant roosje en mengpalet.
Nu mag ik dit kalenderjaar geen materiaal meer kopen! Zijn jullie ook geslaagd, en wie gaat er morgen?
Getverderre, je bent er nu zeker wel zat van? Voor hoeveel mensen heb je inmiddels al gemaakt? Hopelijk houd je er na de beurs wel een aantal leuke opdrachten aan over.