ik heb toen salades gehaald bij de groente boer en pannekoeken die zijn namelijk dun en niet hard. ijs kan eventueel ook. Soep maar dat mag niet te warm zijn. sterkte
LADPR
Geplaatst: 29-09-10 17:45
Ik heb eigenlijk ook gewoon alles gegeten. Alleen geen kleine doperwtjes en zo. De eerste dag lasagne gegeten, zacht en vult lekker. De tweede dag hele kleine hapjes vlees al weer en gebakken aardappels
Tja, geen idee hoe lang je hier last van houdt? (ik kon beide keren direct eten nadat de verdoving was uitgewerkt, wel een beetje voorzichtig in het begin).
Eventueel zou je flink rijke toetjes kunnen proberen (chocolademousse, slagroomvla, enz. enz.) dat bevat veel kcal en dus zit je er lang van vol. Om dan je darmen nog een beetje bezig te houden (als je er echt denkt dat dit 2 weken aan gaat houden...) zou je er eventueel een pakje zemelen doorheen kunnen mixen? Soep vult ook wel, maar vooral door de hoeveelheid vocht, bevat niet echt veel voedingsstoffen...
Als het voor een paar daagjes is zou ik gewoon wat drinkdingen proberen, vifit, drinkontbijt, bouillon, yoghurt, als je durft eventueel aardappelpuree, zachte groente (doorgekookte bloemkool met een sausje, goed prakken...Als je het dan nog lekker vindt )