Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue9 schreef:Die stokjes werken absoluut niet, zowel wit als normaal. Ik ga even zoeken voor de siroop.
itsmi schreef:Nou je hebt toch ook chocolademelk poeder die je in gekookt water doet? Daar krijg je ook gewoon warme chocolademelk van. Ik denk dat dit hetzelfde systeem is. Volgens mij moet je dit ook oplossen in heet water.
maar weet het niet zeker!
Ik denk inderdaad niet dat die daar lekker romig van wordt, haha
Rintah schreef:klopt, maar die zakjes die bedoeld zijn voor water doen het ook prima met melk hoor:) dan heb je het romige van melk en het smaakje van de chocola. ook de zakjes(nja, kokertjes zijn het, heb er gewerkt) zijn best lekker met melk, maar smaken helaas wel een beetje chemisch.
GC als je toch van alles uit gaat proberen kan je die van de xenos zeker ook wel proberen hoor;) hij zit ook niet in portieverpakkingen dus je kan hem zo sterk maken als dat je zelf wil.
goh, ik moet de reclame in geloof ikheb met dit praatje er in ieder geval al een overtuigt
![]()
GamblersCup schreef:lien_ : ik heb de witte-chocolade-poeder van Caotina hier gevonden en hij smaakt super!!!!! Nou moet ik alleen oppassen dat ik me er niet in 2 dagen ziek aan drink, want dan hoef ik het natuurlijk niet meer...![]()
Maar voorlopig smaakt ie nog en geniet ik er echt van!