Ik heb het gemaakt en vind het lekker maar ga het de volgende keer wel iets anders doen. Ik had gnocchi gebruikt maar dat vond ik zoals ik ook eigenlijk dacht te groot in mijn mond, tweede bordje de gnocchi in stukjes gesneden en dat vond ik al beter maar nog niet je dat. Dacht het ook al van te voren maar wilde nu eens een keertje niet zo eigenwijs zijn en een recept volgen zoals dat aangeraden werd, volgende keer toch maar gewoon naar mijn gevoel luisteren. Ik heb ook pasta gekocht waarmee ik denk het lekkerder te vinden en voldoende ingredienten om het nog een keer te maken dus ik kom erop terug. Volgende keer laat ik de feta ook wat groffer, grotere brokjes, ik had zoals omschreven geprakt maar dat valt erg klein uit elkaar en maakt het een beetje een papje met de rest van de ingredienten. Vond de verhouding van de ingredienten ook een beetje zoek, en heb andere verhoudingen gedaan maar dat komt ook doordat ik maar 400gr gnocchi had en de gnocchi zijn per stuk best al wel zwaar dus ik denk dat die verhoudingen met een andere pasta weer heel anders en voor mij prettiger zullen uitvallen. Maar al met al heerlijk van smaak en ik denk dat de volgende batch me een stuk beter zal bevallen, keep you posted!
Pastasalade maak ik eigenlijk altijd met fusilli (liefst tricolore). Daar blijft alles mooi 'in' kleven en zo'n langwerpig spiraalgeval eet altijd makkelijk weg.
nou ik heb em gemaakt, jammie. heb ook spiraaltjes gebruikt ipv gnocchi. en er een eigen twist aan gegeven, wat zongedroogde tomaatjes erdoor. super lekker dit!
Girlgamer
Geplaatst: 08-01-10 17:28
Ik maak zo'n soort salade ook vaak in de zomer voor bij de BBQ. Wat ik erin doe: