Oké, want als ik het 's avonds als toetje wil gebruiken zie ik mezelf nog niet de wekker eerder zetten om het voor een dag werken nog ff te maken Dan waag ik het er op en maak het de avond van te voren
Het was echt super lekker Al doe ik volgende keer een extra laag langevingers/mango denk ik, vond zelf de laag kwart/mascarpone te dik.
Annn
Geplaatst: 26-01-10 17:20
Voor hoeveel personen is dit ongeveer? En met bestrijken van de lange vingers, moet je dan gewoon met een kwastje zeg maar? want dan heb je toch niet veel safarismaak?
vier tot zes personen, afhankelijk van hoeveel je daarvoor al gegeten hebt Ik heb de alcohol er gewoon voorzichtig overheen gegoten was ook vrij duidelijk aanwezig, maar daar hou ik wel van
Ik had het er ook gewoon over heen gegoten, gewoon rustig schenken. Gebruik amaretto
Wil het dit weekend weer maken en heb dit keer mango stukken uit blik op siroop. Dacht nu misschien lekker om de siroop door de kwart/mascarpone te mixxen. Iemand ervaring met die mix?
Hmm dat klinkt wel lekker! Ik ga vanmiddag even kijken of er nog wat rijpe mango's zijn te vinden, digros heeft ze in de aanbieding, 3 voor 1 eu! Gister tijdens werk even gespiekt of ze beetje goed waren, en er zaten wel wat rijpe tussen