Getver. Je zal het amar aantreffen als je dat aan het eten bent! Ik kijk eigenlijk nooit naar dat wat ik aan t eten ben, bij mij zou alles dus zo naar binnen gegaan zijn!
Hoop voor je dat ze er wat mee gaan doen! Heb je de wormen meegestuurd? Haha
Ik heb het niet bij koek gehad, maar wel bij zo'n salade van de C1000, daar zat een vlieg in (onder het plastic) voordat ik dat ding opende. Echt goor
monique4
Geplaatst: 18-10-09 15:50
Getver een wormpje Ik zou ook proberen te bellen.
Ik heb bij hagelslag van de Venz een keertje gebeld, een nieuw pak hagelslag proefde zo raar, bij de klantenservice vroegen ze me de streepjes code, ze hadden blijkbaar van een serie meerdere klachten gehad, en idd ik had deze ook thuis, ze verontschuldigden zich netjes en een aantal dagen daarna kreeg ik een pakketje thuis met meerdere soorten broodbeleg van de Venz
Ik heb een brief terug gehad:) Heel verhaal met wat het voor beestje was; hoe het mogelijk erin is gekomen. (inderdaad via rozijnen) En wat voor maatregelen ze daarvoor al hebben, dat er mogelijk eentje doorheen geglipt is en dat ik er de dupe van ben geworden. Excuses en 2 irischeques van €5,-, ik ben tevreden