Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu ben ik ook niet zo goed in googlen maar ok
leuk idee.
maar misschien is het eerder afgelopen en dan fiets ik er even langs! Milou90 schreef:Oeh de making of kan ik ook wel op de foto zetten inderdaadleuk idee.
Ga ik doen!
Ik ontdek net dat hier in Leiden een "taartjesfabriek" zit, waar ze allerlei versiersels verkopen. Ik hoop dat ze daar iets hebben. Helaas heb ik tot 6 uur college...maar misschien is het eerder afgelopen en dan fiets ik er even langs!
!
Milou90 schreef:Oeh de making of kan ik ook wel op de foto zetten inderdaadleuk idee.
Ga ik doen!
Ik ontdek net dat hier in Leiden een "taartjesfabriek" zit, waar ze allerlei versiersels verkopen. Ik hoop dat ze daar iets hebben. Helaas heb ik tot 6 uur college...maar misschien is het eerder afgelopen en dan fiets ik er even langs!
Het is meer een winkel waar je taarten kan bestellen als dat ze daadwerkelijk spullen voor taarten verkopen
Steph86 schreef:Lijkt me helemaal geweldig om ook is te maken.
Ik wil ze in januari gaan maken zodra ik bevallen ben voor als traktatie bij de oudste op school.
Is een keer wat anders als de beschuit met muisjes!
alleen dan voor mijn bezoek 
AngelofLove schreef:Milou90 schreef:Oeh de making of kan ik ook wel op de foto zetten inderdaadleuk idee.
Ga ik doen!
Ik zou er niet langs fietsen, ze hebben het daar nietHet is meer een winkel waar je taarten kan bestellen als dat ze daadwerkelijk spullen voor taarten verkopen
Klasgenootje zei dat ze t daar misschien zouden hebben. Nouja dan ga ik langs de AH en evt. de toko
Ga ik zeker ook maken! Vriendlief is een echte koekiemonster en dit gaatie echt leuk vinden als ik dat maak voor hem
Daarna doorgeraced naar de AH voor glazuur, cakemix, etc etc.. en pepermuntballetjes en chocola voor de ogen..

)