Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Milou90 schreef:Oeh de making of kan ik ook wel op de foto zetten inderdaadleuk idee.
Ga ik doen!
Ik ontdek net dat hier in Leiden een "taartjesfabriek" zit, waar ze allerlei versiersels verkopen. Ik hoop dat ze daar iets hebben. Helaas heb ik tot 6 uur college...maar misschien is het eerder afgelopen en dan fiets ik er even langs!
Milou90 schreef:Oeh de making of kan ik ook wel op de foto zetten inderdaadleuk idee.
Ga ik doen!
Ik ontdek net dat hier in Leiden een "taartjesfabriek" zit, waar ze allerlei versiersels verkopen. Ik hoop dat ze daar iets hebben. Helaas heb ik tot 6 uur college...maar misschien is het eerder afgelopen en dan fiets ik er even langs!
Steph86 schreef:Lijkt me helemaal geweldig om ook is te maken.
Ik wil ze in januari gaan maken zodra ik bevallen ben voor als traktatie bij de oudste op school.
Is een keer wat anders als de beschuit met muisjes!
AngelofLove schreef:Milou90 schreef:Oeh de making of kan ik ook wel op de foto zetten inderdaadleuk idee.
Ga ik doen!
Ik zou er niet langs fietsen, ze hebben het daar nietHet is meer een winkel waar je taarten kan bestellen als dat ze daadwerkelijk spullen voor taarten verkopen