Jeeeeej! Hij is er, hij is er, hij is er! Hadden het er laatst nog over maar wist niet wanneer hij zou komen, alleen dat er 1 in utrecht kwam. (Gaat bedenken wanneer ze een smoes kan bedenken om even naar utrecht te gaan )
Ik ook, als ik over 11 dagen mijn ov kan gebruiken(gratis dan) zit ik iedere dag een bakkie starbucks cappuchino te drinken. Ik heb het trouwens laatst in Parijs aan mijn familie laten proeven... die liepen er ook mee weg
In Amsterdam en Rotterdam staan er na de verbouwingen ook Starbucks in de planningen, zeker als blijkt dat die in Utrecht goed loopt. Mijn trein had vandaag vertraging en wilde nog wel erg graag mijn aansluiting missen, dus mijn debuut komt volgende week wel, nog 3 weken werken dan heb ik eindelijk vakantie.
Ik heb nog nooit Starbucks op én Utrecht zit op 10 min treinen ( 9 om precies te zijn ) Dussss ga binnenkort eens proeven, als je de reacties in het AD ziet, is het een bakkie slootwater voor 4,50 Ben dus benieuwd! Wat is een aanrader?
Ik heb nog nooit Starbucks op én Utrecht zit op 10 min treinen ( 9 om precies te zijn ) Dussss ga binnenkort eens proeven, als je de reacties in het AD ziet, is het een bakkie slootwater voor 4,50 Ben dus benieuwd! Wat is een aanrader?
ja helaas is utrecht wel wat ver vanaf groningen maar... ik zit voor 8 mnd in canada, Starbucks' en subway's al over the place! (geniet er nog van zolang het kan hihi)
Hihi word op het moment overladen met starbucks en subway maar ben wel blij dat als ik weer naar nederland kom er eentje in het station zit waar ik iedere keer heen moet voor examens
Elpharo
Geplaatst: 08-08-09 21:49
Hihi, wat een leuk topic! De broodjes bij starbucks maken wij....de sandwich falafel is heeeeerlijk (al zeg ik het zelf). De rest ook overigens, maar falafel is niet zo heel erg gangbaar en als je hele wereld uit sandwiches en broodjes bestaat op werk is het wel leuk als je ineens iets anders tegenkomt! Ik ben er nog niet geweest, maar het zit vlak bij het juiste spoor
Edit: ik ben jaloers op alle mensen aan de andere kant van de oceaan....zucht. Geniet er maar van...haha
Heel toevallig, iedereen hier raadt de Caramel aan, had het niet gelezen, maar gister die mee genomen. Die White coffee is ook lekker Was me wel een avondmaaltijd, Starbucks en daarna een Swirl
Karin
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-09 13:49
Gisteravond op Unter den Linden mijn bezoekje aan Berlijn afgesloten met een Latte Vanilla bij de Starbucks.
Vrijdag had ik mijn Frappucchino al gehad, zaterdag had ik geen zin in Starbucks (kan gebeuren).
Was wel erg lekker overigens. Maar voor m'n gewone ochtend-cappuchino ga ik toch wel weer gewoon naar het koffiezaakje er tegenover, scheelt bijna 2 euro op een bakkie koffie