mick75 schreef:Vriendlief weigert iets te eten dat uit de tuin komt. Weigert zowiezo iets te eten dat herkenbaar is als groente/ fruit/ vlees... Begin er dus maar niet aan.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mick75 schreef:Vriendlief weigert iets te eten dat uit de tuin komt. Weigert zowiezo iets te eten dat herkenbaar is als groente/ fruit/ vlees... Begin er dus maar niet aan.
Breghje schreef:Ik heb een "hele border" tot mijn beschikking en ik heb ook vreselijk veel zin in aardbeitjes (vorig jaar ook heel veel uit eigen tuin gegeten) een extra appel boompje en een peren boompje erbij, cherry tomaatjes en dan denk ik dat mijn border ver vol zal zijn. Kunnen cherry tomaatjes eigenlijk zo in de grond? Ik heb geen kas oid.
Wildgirl schreef:Breghje schreef:Ik heb een "hele border" tot mijn beschikking en ik heb ook vreselijk veel zin in aardbeitjes (vorig jaar ook heel veel uit eigen tuin gegeten) een extra appel boompje en een peren boompje erbij, cherry tomaatjes en dan denk ik dat mijn border ver vol zal zijn. Kunnen cherry tomaatjes eigenlijk zo in de grond? Ik heb geen kas oid.
Leuk dat je ook gaat beginnen![]()
cherry tomaatjes kun je het beste in en grote pot in de vensterbank zetten en als het straks lekker weer is buiten.
In de volle grond doen ze het stukken minder goed omdat ze heel gevoelig zijn voor kou en vocht.
Ik heb ze gezaaid en gisteren de zaailingen net in hun eigen pot gezet, nu maar wachten totdat ze gaan groeien.
Wildgirl schreef:Wat leuk kavama, zo met dat hoogteverschil!
En dat peosje erbij, wat een schatje(lijkt op die van mij, zie profiel)
Maar, duurt het niet een paar jaar voordat er vruchten aankomen?