Moet morgen ook weer terug naar de dokter, duim PLEASE voor me want volgens mij is het allemaal niet zo in orde als het zou moeten zijn..
Pivanti
Geplaatst: 11-03-09 23:24
Heeyy het nieuwe topic is er!! Leuk gedaan Denice!
Jullie lopen wel erg op de zaken vooruit het nu al hebben over een nieuw topic
Mijn dag is geworden:
O: yoghurt, muesli, banaan T: 1/2 zelf gebakken muffin L: 3 vb filet american (ja moest op... ) T: - D: bami met groente en stukjes vlees (netjes de pindasaus laten staan!) T: aardbeitjes
O: magere yoghurt met muesli & rozijnen t: - (niks in huis ) L: 2 bb met philadelphia en plakjes tomaat t: 2 koppen groentensoep t: 1 bb met philadelphia t: 1 nougatblokje D: gebakken aardappeltjes, zalm met pesto uit de oven en salade met tomaat, komkommer en mozzarella t: 1 soesje en 1 minitompoesje
Mijn dag vandaag: o: 1 dvb met pindakaas een banaan en een groot glas ochtenddrik t: appel t: boterham met bassilicum 30+ kaar l: 3 dvb, 1 met 30+ kaas, 2 met sandwichspread, 1 kip cup a soup t: 1 meergranenreep met appel en rozijnen t: sinaasappel d: aardappels, spinazie en een eitje. Even geen vlees vandaag. Beweging: uurtje sportschool
Dit hoort op Voedertijd, is altijd een sticky, maar het oude topic is nog niet vol, dit is alvast de nieuwe Als je ff verder had gekeken dan je neus lang is had je dat gezien