Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
)
. bij mij trapt iedereen er tenminste altijd in... Laura24 schreef:verography schreef:
Werkelijk? Nou de eerste maaltijden die ik kookte waren gewoon de hollandse maaltijden. Wat ik zei, op het vlees staat vaak hoelang het moet, maar toen ik net begon met koken ook zo rond de 15, sneed ik altijd het midden door als ik het niet zeker wist om te zien of het gaar was. (bij kip doe ik dat nog steeds trouwens). En de aardappels altijd even doorprikken na 30 minuten en dan moeten ze breken of van je vork afglijden.
maarja toen deed ik het samen met mijn ouders en leerden zij mij koken.
Aardappelen 30 minuten??? Als ik dat doe, blijft er snot over15 a 20 minuten, afhankelijk van de grootte.
Wat ik vaak maakte vroeger was pasta, lekker makkelijk. Of iets waarbij er op de verpakking staat hoe het moet, zoals pakjes van Knorr enzo.
Ik heb namelijk daarna nog steeds gewoon goed doorgekookte aardappels die niet per definitie uit elkaar vallen als ze het bord bereiken
. En ik stoom ze ook nog 5 minuten naar het koken. Maar wat je zegt het ligt ook aan hoeveelheid. Kook ik alleen voor mezelf i.p.v. 3 tot 4 mensen dan doe ik de aardappelen uiteraard minder lang koken.