Herbalife?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PinkyBubble

Re: Herbalife?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:03

suleilitha schreef:
Voor al diegenen die willen afvallen heb ik wel een andere methode, die heet EDH.

ROFL Afgod
geweldig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:03

Wat er gebeurt als iemand stopt met Herbalife is dat de kilo's er aan vliegen Haha!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:06

suleilitha schreef:
Wat er gebeurt als iemand stopt met Herbalife is dat de kilo's er aan vliegen Haha!

Ja precies, en met ieder ander dieet wat maaltijden loopt te vervangen...

Nee in mijn ogen, kom je VER met een gezond eetpatroon, en een goede planning.. Immers blijf je gewoon gezond eten... ik zou nit eens de rest van mijn leven shakes wille drinken hoor. om op mijn gewicht te blijven..

Als jij switcht, van shakes naar vast voedsel als je je gewicht berijkt heb, Zal het in het begin niet zo hard gaan, je denkt, ik bouw het rustig op met normaal eten.. totdat je weer de juiste kalorieen binnen krijgt.. Dan vliegen de kilos er zo weer aan, en nog een beetje meer..
Zo ben ik van de 55 nu naar de 80 gegaan.. neem aan dat dat genoeg zegt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:07

Verder kun je beter constant vijf kilo te zwaar zijn in je eigen ideaalbeeld, dan dat je constant gaat jojo-en Knipoog

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:08

suleilitha schreef:
Verder kun je beter constant vijf kilo te zwaar zijn in je eigen ideaalbeeld, dan dat je constant gaat jojo-en Knipoog

Dat niet alleen, maar als je echt wegens gezondheidsredenen MOET afvallen, wat ik eigenlijk wel moet, Dan kan het ook gewoo handig zijn professionele hulp te hebben van een dieetiste..

eva1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:08

Hier nog zo'n alles al geprobeerd diëter, incl. Herbalife dus. Ik werd megahyper van de bijbehorende vitaminepilletjes en kruidenthee. Stond elke avond om 24.00 uur nog ramen te zemen e.d.
Toch nog een paar jaar later een tweede poging gedaan. Ik voelde me erg fit maar dat kwam volgens mij voornamelijk doordat ik geen suiker meer binnenkreeg, daar word ik namelijk heel erg moe van. Na een maand ofzo kon ik zonder kokhalzen geen shake meer wegkrijgen en na vijf weken ben ik weer gestopt brrrr wat een vies spul is het.
Bovendien is het inderdaad zo dat wanneer je weer 'normaal' gaat eten alles er net zo hard weer aanzit. In mijn ogen is het gewoon het zoveelste crashdieet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:11

Hihi Eva, die pilletjes en de thee was ik al vergeten, jaja, ik heb ook ooit geld uitgegeven aan Herbalife in mijn onwetendheid!!!
Van die thee en van de pillen krijg je inderdaad het gevoel dat je hebt lopen snoepen uit een pot extacy, vreselijk!!!! Verder kreeg ik er hartkloppingen van en werd er doodnerveus van!

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:12

ik heb eigen thee, en geen pilletjes?

Mopske08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:12

ik heb zelf ook al alles geprobeerd en ik ben tot conclusie gekomen dat je het beter zelf doen met hulp van vrienden...

Men mams heeft da me herbalife gedaan en is er veel mee afgevallen, maar is ook weer enkele kilo's bijgekomen toen ze ermee opgehouden is. Is ook helemaal niet gezond!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:13

lol.. ik neem aan dat je dit wel bekend heb gemaakt bij de fabrikant ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:13

_angela schreef:
ik heb eigen thee, en geen pilletjes?

O jee, nou dan kun je gelijk wel ophouden, het werkt volgens de distributeurs namelijk alleen maar als je die pillen erbij slikt en de vieze thee drinkt.

Rietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:15

ik gebruik het niet,
maar 1 straat verder is bij ons iemand een winkel begonnen met vanalles van herbalife Knipoog

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:17

jamaar, ik heb het niet via een distributeur... Ik heb het alleen maar als broodvervanger in mijn dieet. Brood en ik gaan niet zo goed samen namelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:18

Je hebt het toch ergens gekocht, Angela en Herbalife ligt niet in de winkels Knipoog

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:20

ik heb het via mijn eigen dieetist Knipoog

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:21

Ik heb ook een leven lang problemen met mijn gewicht en ook van alles uitgeprobeerd incl. herbalife.
Ben het helemaal eens met pinkybubbles het gaat in het begin prima maar na een paar weken komen die shakes je neusgaten uit en er komt dan weer dit poedertje bij en dat theetje etc en inderdaad een godsvermogen voor een periode om van je kg's af te zijn en dan ga je weer beginnen met eten en kom je dubbel en dwars aan.
Omdat je lichaam die shakes en minimale kal. gewend zijn.
Meis vooral omdat je nog maar 25 jaar bent is het afvallen op een gezonde manier veel beter en kom je niet zoals ik in zo'n jojo gedoe waar ik zo mee kamp.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:22

...en die dietist is dus herbalife-distributeur, anders hadden ze het daar niet te koop. Het is een soort keten, net als met pyramide-verkoop. Iedereen die er in handelt moet weer zoveel anderen zoeken die het ook weer willen gaan verkopen.

isaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:25

_angela schreef:

Jemig ze weten het wel te verzinnen zeg...........wel slim van ze

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:25

suleilitha schreef:
...en die dietist is dus herbalife-distributeur, anders hadden ze het daar niet te koop. Het is een soort keten, net als met pyramide-verkoop. Iedereen die er in handelt moet weer zoveel anderen zoeken die het ook weer willen gaan verkopen.

Daarom word ZON dieetist, ook NIET vergoed door zorgverzekeraars..

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:27

dat zou best kunnen, ik ben bij haar gekomen via mijn huisarts. Ze zit ook bij mijn huisarts in de praktijk namelijk.

Pinkybubble: jawel hoor, krijg het netjes terug van de verzekering.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:28

_angela schreef:

Ik betwijfel dan ook zeer, dat jij aangewezen bent naar die dieetist, door jou huisarts...

Anoniem

PinkyBubble

_angela schreef:
dat zou best kunnen, ik ben bij haar gekomen via mijn huisarts. Ze zit ook bij mijn huisarts in de praktijk namelijk.

Pinkybubble: jawel hoor, krijg het netjes terug van de verzekering.

sorry dat ik dit ga zeggen, en het is ook mijn mening, maar ik geloof het niet.

_angela

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-09 14:29

Tja, ik zit hier niet te liegen ofzo...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:31

_angela schreef:
Tja, ik zit hier niet te liegen ofzo...

Dat zeg jij, maar daar hebben wij niets aan.
IK geloof het gewoon niet, en sorry daarvoor..