Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Negerzoen schreef:Red_Savage schreef:Energie drank is idd echt héél slecht voor je.
Ik drink het niet meer, ik word er niet hyper van o.i.d maar ik lig er letterlijk de hele nacht van wakker.
Eindelijk, soortgenoten!![]()
Ik was een keer heel moe van het werken en had daarna een feestje, in zo'n 3 uur tijd 4 blikjes achterover gegooid. Hyper? Nee. Maar ik heb de hele nacht niet geslapen

Negerzoen schreef:Red_Savage schreef:Energie drank is idd echt héél slecht voor je.
Ik drink het niet meer, ik word er niet hyper van o.i.d maar ik lig er letterlijk de hele nacht van wakker.
Ik was een keer heel moe van het werken en had daarna een feestje, in zo'n 3 uur tijd 4 blikjes achterover gegooid. Hyper? Nee. Maar ik heb de hele nacht niet geslapen
En dan drink je dat echt iedere dag? 

Het licht er ook aan hoe iemand er op reageerd, sommige voelen naar 7 blikjes nog niks, en andere al naar 3. 

)
Zo dan als je zo doorgaat vallen je tanden er gewoon uit ..
maar het is echt heeel slecht voor je tanden!) 
Red_Savage schreef:Negerzoen schreef:
Maar ik moet er trouwens wel nog aan toevoegen dat ik van mezelf al een slechte slaper ben en regelmatig aan de Valeriaan zit.