Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
erbij.
Naar smaak nog zout en peper toevoegen.LovingTweety schreef:Tagliatella met gorgonzola en ham.
Tagliatella koken.
In de tussentijd 250 ml slagroom en een pakje gorgonzola opwarmen en laten smelten tot het een sausje is. Beetje maizena erbij om het dikker te maken. In blokjes gesneden plakjes hamerbij.
Pasta afgieten en op een bord doen. Saus erboven en klaarNaar smaak nog zout en peper toevoegen.
Is wel heeeeel machtig hoor!
Echt heel simpel

En het is zooo lekker
) Miracle_ schreef:LovingTweety schreef:Tagliatella met gorgonzola en ham.
Tagliatella koken.
In de tussentijd 250 ml slagroom en een pakje gorgonzola opwarmen en laten smelten tot het een sausje is. Beetje maizena erbij om het dikker te maken. In blokjes gesneden plakjes hamerbij.
Pasta afgieten en op een bord doen. Saus erboven en klaarNaar smaak nog zout en peper toevoegen.
Is wel heeeeel machtig hoor!
Oeh die lijkt me wel heel erg lekker! Die ga ik volgende week maar eens proberen!
Heerlijk!
Heb er ook nog wat champignons aan toegevoegd!
Topaas schreef:Ik kook eigenlijk nooit maar van het weekend wil ik ook eens tagiatelle maken ik heb al gekeken naar wat recepten en daaruit zelf iets bedacht, namelijk:
Taigiatelle met spinazie ala creme, boursin quisine en daardoorheen stukjes gerookte zalm.