Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vue schreef:Heb je 'm al is getest + foto's ??
hij klinkt echt fabulous !
alleen.. gaan die chocobladeren niet helemaal scheuren als je de lasagne aansnijdt ??
dienetje schreef:Waar ik werk hadden we ook chocolade lasagna op de kaart staan. Op de een op andere manier waren die bladen gefrituurd ik denk dat ze pasta maakte en daar dan gemolten choco door. En dan met mascarpone chocolade, chocolade mouse en rood fruit nogmaals chocolade. Dit was wel heeel erg lekker, maar wel machtig.
Succes
. 
xsimone schreef:Zo ik heb er echt trek van gekregen! :d
Misschien gewoon een bolletje vanille ijs ernaast, anders word het misschien té chocala'derig voor sommige mensen! :)
_Sigrid_ schreef:@TS:
Dan heb jij vast gegeten bij Restaurant Lavendel in Gouda. Ik heb daar vier jaar gewerkt en we hebben het daar al vanaf het begin op de kaart staan. Toen we het dessert er een keer af hadden gehaald kregen we meteen verontwaardigde reacties, haha.
Heb ze zelf ook veel mogen eten en één keer ook maken. Superlekker toetje inderdaad! En die mousse is hemels.
_Patriciaa schreef:Ik vind bij choco vanille ijs altijd erg lekker! en misschien dan om het aan te kleden wat van die koffieboontjes erop leggen!
En dan een leuk blaadje groen er op ;p ..
JoyCiej007 schreef:Tip: denk dat je, als je het écht lekker wilt hebben, je heil moet gaan zoeken in kwalitatief goede chocolade. Ik persoonlijk zou voor dit soort dingen dan ook nooit van die kant en klare chocoladeplakjes voor op brood van Venz gebruiken...
,
Heb je het al uitgeprobeert? 
)
). Nou ik dacht dat als ik het op de plaat zou gieten het gelijk weg zou lopen zegmaar, maar ik kon het heel netjes tot een vierkant uitstrijken. Dit heb ik in de koelkast gedaan tot het hard was en toen heb ik er met een mes lijntjes in gemaakt om de plakjes te breken. De chocolade was echt knalhard dus ik kreeg geen hele plakken van de plaat, toen ff in de magnetron gedaan en toen kreeg ik het er best redelijk af!! Het resultaat was goed en de dikte van de plakken ook (2 of 3 mm gok ik)
Rubiquil schreef:Als iedereen nou erg in de buurt woont (limburg) mogen jullie dan wel komen proeven hoor
, maar dat moet ik opzoeken, heb het namelijk niet bij de hand.