Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Jullie hebben me overtuigd!
JoT schreef:Hmmm, dus wel een aanrader die Hot Choco. Dan toch ook maar eens het pakketje halen. Wat ik me wel altijd afvraag bij dit soort dingen, proef je niet alsnog een koffiesmaak? Ik bedoel, je maakt het wel klaar met hetzelfde apparaat als waar je koffie mee zet.
Het is niet zo lekker als melk met droste chocolade maar het is best te doen vind ik. Volgende keer ga ik ook maar dat gaatjes prikken proberen. willeke_nijs schreef:JoT schreef:Hmmm, dus wel een aanrader die Hot Choco. Dan toch ook maar eens het pakketje halen. Wat ik me wel altijd afvraag bij dit soort dingen, proef je niet alsnog een koffiesmaak? Ik bedoel, je maakt het wel klaar met hetzelfde apparaat als waar je koffie mee zet.
Neen, vermits je de padhouder verwisselt... De koffie zit in de pads in de koffie padhouders. Daarboven is het alleen maar water wat door je machien gaat en het stukje daaronder kan je normaal er wel uithalen om af te wassen.
Mirjam79 schreef:Wij hebben via de melkfabriek die van 'Chocomel' gekregen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik de poeder van de Aldi met kokend water nog steeds de allerbeste vind. De Chocomel is ook prima te doen hoor, maar ik vind 'm erg zoet en niet heel vol van smaak. Doe mij maar die van de Aldi...

vandaar dat ik er ook op kwam 

Berdien schreef:Nou, hij past wel in een 2padhouder, maar hij steekt er dan een paar mm bovenuit. Dus ik dat ding in de senseo gefrot, maar dan wil de deksel net niet lekker dicht. Heb maar niet met grof geweld doorgedrukt, straks mol ik dat ding en dan zijn de poppen aan het dansen![]()
Durf dus niet met 100% zekerheid te zeggen dat het echt gaat lukken, de Hot Choco padcup in de 2cuphouder.
Dit heb ik ook met de cuphouder van chocomel, hoor! Even een beetje overredingskracht, zeg maar