De Senseo Latte Select, wie heeft hem al?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: De Senseo Latte Select, wie heeft hem al?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 23:21

Ook qua handigheid, schoon te maken en robuustheid? Hij lijkt mij zo kwetsbaar namelijk.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:26

ik vind hem te massief en niet mooi dus ga ik de krups aanschaffen ff plaatje zoeken

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:27

Afbeelding

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:30

dolce gusto Haha! Bloos die wilik ook wel Pling

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:36

Berdien schreef:
Huilen van het lachen
Die hadden we laatst bij de Appie, maar er bleken nogal wat problemen mee te zijn, dat hij o.a. niet warm genoeg werd. Hoe is dat bij jou?

mwa, theewater moet je er niet uit halen, is wel warm, maar niet heet.
Verder vin dik het wel te doen, en je kan eindeloos combineren met die pucs.. senseo pad chocokoffie met caramel topping bijvoorbeeld Vingers aflikken of chocokoffie met wienermelange schuim Vingers aflikken of cappuchino met chocolade schuim Vingers aflikken wacht nu moet ik ophouden want ik krijg trek. hahaha

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:38

Wij verkopen hem, heb al een demo gezien en geproefd, vind het niet slecht, maar ben geen koffiekenner. De koffiekenners vinden het wel lekker maar ook niet wauw.

Bij ons kost hij €179.

leuk als je geld teveel hebt, maar niet te betalen als je eenmalig in de maand een cappucino wilt Knipoog Wij verkopen het toestel al een maand, anderhalve maand en de klanten zijn tevreden.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:40

De Krups lijkt me ook wel wat Haha! Leuk apparaat!
Maar ik heb mijn Senseo pas een jaar dus die gaat hopelijk nog even mee.

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:46

Ik heb 'm op mijn werk maar kan nou niet zeggen dat het geweldige cappuchino is moet ik zeggen.,..
Het smaakt, dat zeker, maar 'echt' cappuchino vind ik het niet. Hij heeft ook een heel klein melkreservoir vind ik, die na 2 koppies alweer bijgevuld moet worden, ook wordt het niet echt heet. Al met al vind ik het een leuk koffieapparaat als ie 40 euro zou kosten, maar voor 179,00 .. nee!

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 11:27

_rosita_ schreef:
Ik heb 'm op mijn werk maar kan nou niet zeggen dat het geweldige cappuchino is moet ik zeggen.,..
Het smaakt, dat zeker, maar 'echt' cappuchino vind ik het niet. Hij heeft ook een heel klein melkreservoir vind ik, die na 2 koppies alweer bijgevuld moet worden, ook wordt het niet echt heet. Al met al vind ik het een leuk koffieapparaat als ie 40 euro zou kosten, maar voor 179,00 .. nee!

Ja maar dat het melkreservoir snel leeg is vind ik eigenlijk logish, wat als je maar 2 kopjes drinkt met die melk, en er zouden voor 5 kopjes in zitten.. en het staat er over het weekend, je heb dat niet door en je zet lekker je cappuchinotje.... moet er niet aan denken hoe je je dan gaat6 voelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 14:09

Kopje cappuccino met groene melk Vork Vingers aflikken

Die krups vind ik echt heel lief Haha! Zo'n Kiwi vogel model ROFL
Wat kosten die cups eigenlijk die erin moeten? Want er gaat hier echt heel wat koffie doorheen op een dag.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 14:30

dat wil ik niet weten berdien ik krijg hem van mijn oma'tje en ik drink geen koffie maar hij staat wel stoer op de aanrecht Bloos

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 14:31

ROFL ROFL ROFL ROFL

Ach, misschien kun je hem ombouwen tot vaas? Huilen van het lachen

_rosita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 20:09

PinkyBubble schreef:
Ja maar dat het melkreservoir snel leeg is vind ik eigenlijk logish, wat als je maar 2 kopjes drinkt met die melk, en er zouden voor 5 kopjes in zitten.. en het staat er over het weekend, je heb dat niet door en je zet lekker je cappuchinotje.... moet er niet aan denken hoe je je dan gaat6 voelen

Tuurlijk,, maar een groter reservoir hóef je natuurlijk niet tot de nok toe vol te doen Knipoog

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 08:39

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *LOL* *LOL*

de krups komt in huis mijn oma'tje gaat het morgen voor me kopen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 19:14

_rosita_ schreef:
PinkyBubble schreef:

Tuurlijk,, maar een groter reservoir hóef je natuurlijk niet tot de nok toe vol te doen Knipoog

hoeft niet nee, maar je heb er mensen bij..... hahahahah die kunnen het gewoon niet laten. Huilen van het lachen

spikey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:01

yep Vingers aflikken heb m ook sind een maand denk ik ofzo. Hij was pas een week op de markt. Ik zag m staan en vond m gelijk mooi en ik ben er echt tevreden over. Maar zet er alleen koffie en cappucino mee. Niet die andere soorten en variaties zeg maar. Het ligt ook aan de pads en welke melk je gebruikt vind ik. Ook heb ik er 169,-euro voor betaald. Kreeg 10 procent korting bij de it's.
Ja ik ben echt tevreden. ook de onderdelen kunnen in de afwasmachine stond in een douwe egberts kado boekje.