Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
die wilik ook wel
Berdien schreef:![]()
Die hadden we laatst bij de Appie, maar er bleken nogal wat problemen mee te zijn, dat hij o.a. niet warm genoeg werd. Hoe is dat bij jou?
of chocokoffie met wienermelange schuim
of cappuchino met chocolade schuim
wacht nu moet ik ophouden want ik krijg trek. hahaha
Wij verkopen het toestel al een maand, anderhalve maand en de klanten zijn tevreden.
Leuk apparaat!_rosita_ schreef:Ik heb 'm op mijn werk maar kan nou niet zeggen dat het geweldige cappuchino is moet ik zeggen.,..
Het smaakt, dat zeker, maar 'echt' cappuchino vind ik het niet. Hij heeft ook een heel klein melkreservoir vind ik, die na 2 koppies alweer bijgevuld moet worden, ook wordt het niet echt heet. Al met al vind ik het een leuk koffieapparaat als ie 40 euro zou kosten, maar voor 179,00 .. nee!
Zo'n Kiwi vogel model

PinkyBubble schreef:Ja maar dat het melkreservoir snel leeg is vind ik eigenlijk logish, wat als je maar 2 kopjes drinkt met die melk, en er zouden voor 5 kopjes in zitten.. en het staat er over het weekend, je heb dat niet door en je zet lekker je cappuchinotje.... moet er niet aan denken hoe je je dan gaat6 voelen

_rosita_ schreef:PinkyBubble schreef:Ja maar dat het melkreservoir snel leeg is vind ik eigenlijk logish, wat als je maar 2 kopjes drinkt met die melk, en er zouden voor 5 kopjes in zitten.. en het staat er over het weekend, je heb dat niet door en je zet lekker je cappuchinotje.... moet er niet aan denken hoe je je dan gaat6 voelen
Tuurlijk,, maar een groter reservoir hóef je natuurlijk niet tot de nok toe vol te doen
heb m ook sind een maand denk ik ofzo. Hij was pas een week op de markt. Ik zag m staan en vond m gelijk mooi en ik ben er echt tevreden over. Maar zet er alleen koffie en cappucino mee. Niet die andere soorten en variaties zeg maar. Het ligt ook aan de pads en welke melk je gebruikt vind ik. Ook heb ik er 169,-euro voor betaald. Kreeg 10 procent korting bij de it's.