Haha, een van de eerste keren dat ik aan het koken ben, wel meteen een heel spannend project hè Ik ben heel benieuwd hoe het smaakt, maar nog meer benieuwd of het lukt Alles staat klaar, ik zet het straks pas op het vuur, ik had namelijk gedacht dat het wat meer tijd in beslag zou nemen, niet dus!
Ik vond de saus denk ik nét iets te zoet, maar ik had er ook (natuurlijk) iets meer suiker ingegooit dan in het recept stond Echt gek zeg, vooral dat de combinatie kip, cola en mosterd zo lekker is
Vandaag gemaakt en gegeten! En het was een groot succes.
Ik had voor 3 personen 3 kipfilets gebruikt en verder het recept gevolgd (wel Maggi toegevoegd, omdat de mannen hier van zout houden). De pan is schoon leeg gelikt door de puber. Hij vond het zo lekker. Hij vond het jammer dat ik niet meer gemaakt had. Dus dit recept gaat in de map en wordt zeker nog eens gebruikt.
Samen gegeten met zilvervlies rijst, salade met tzatziki.
Echt een aanrader! Dikke 9 en een foto maken is niet gelukt. De pan was al half leeg geschept voor ik aan tafel ging zitten. De mannen hadden honger
Ik heb hem ook uitgeprobeerd. Alleen hebben we er een vleugje Malibu aan toegevoegd. Het was mierzoet maar wel erg lekker! Vriendje vond het alleen niet lekker, haha. Cijfer hier was een 7!
Hier beviel het ook erg goed, ondanks dat de geur tijdens het koken echt verschrikkelijk was, bah! Heb zelfs de deur open gezet! En ik had gelezen dat het soms een beetje flauw kon zijn, dus ik heb er iets meer dan 1 eetlepel sterke mosterd ingegooid, toen werd het dus wel erg scherp!
Eindcijfer was een: 8.5, aangezien mijn vader, mijn vriend en ik wel van pittig houden(mam vond het een 8, door het 'hete effect'
Jullie worden inderdaad oud, ik niet hoor Ik schrok ook toen ik naar de openingspost van het topic keek, ik dacht ook dat het een jaar of wat geleden geplaatst was..... niet dus
Leuk dat er al zoveel aanmeldingen zijn en al zoveel positieve reacties! Ik ga jullie aanmeldingen en beoordelingen zo even in de openingspost plakken
We hebben het net op en t is zeker voor herhaling vatbaar! Ik denk dat het met rijst/bami misschien nog een betere combi is dan met de krieltjes en sla. Nu waar het om te doen is De cijfers:
Manlief: 7,5 Jellie: 8
Ik kijk al weer uit naar t volgende testrecept Vrees alleen dat ik nog even geduld moet hebben
Ik heb het gisteren ook uitgeprobeerd. Smaakte beter dan het klinkt!
Heb het geserveerd met mie en roerbakgroenten. Het cijfer was een 7,6. Mijn broertje is degene die het gemiddelde omlaag haalt met zijn 5, die houdt meer van de hollandse pot
Heb het vandaag bij mijn vriend thuis gemaakt, daar viel het ook in de smaak (gelukkig ).