Wie gaat er mee op dieet???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jamy

Re: Wie gaat er mee op dieet???

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-05 23:37

M-M klinkt niet echt goed dit, eerst at je namelijk 19 point om af te vallen en nu nog maar 15 om aan tekomen? Klopt niet he!
Vast niet leuk om te horen maar komt toch wel op mij over als iets wat op een eetstoornis lijkt. 52,5 kilo dat is gewoon echt weinig! Dat is echt niks hoor.
Succes!

Ik heb tussendoor vandaag maar een handje boorelnootjes gegeten, er was echt niks beter bij mn vriendin in huis, ze hadden niks, dus dan maar handje nootjes ofzo ik had zo'n trek! Vanavond zal ik wel niet te best gegeten hebben. Biefstukje met gebakken aardappeltjes en sperziebonen en wat champignons en ketchup en klein beetje mayo. Maar ja ik eet zowat de hele week al sla voor mn gevoel dus stukkie vlees ging er wel in Daarna nog halvolle vanillig yoghurt genomen.
Heb wel de koekjes en chips en alles wat op tafel stond laten staan
Ik denk dat ik morgenochtend ff rondje hard ga lopen, is alweer een week terug dat ik naar de sportschool ben geweest. Al heb ik wel bijna elke dag 40 min gefietst

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 00:19

Hmm, heb net nog een Breaker light genomen, na die vla. Had zó'n pijn in m'n keel, bah Zelfs keelsnoepjes helpen niet, alleen vla, pap, yoghurt, dat soort dingen...

Pfff... Nu voel ik me wel heel vol

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 00:45

Fijn is dat he, je ziek voelen..
hopelijk gaat het snel beter! beterschap in ieder geval

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 01:05

Dank je!

Meestal als 'k verkouden word, heb ik 1 of 2 dagen keelpijn, dus hopelijk is 't morgen over... Hmm, morgenochtend weer lekker havermoutpap! (is 'tgek dat ik daarnaar uit kijk? )

Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 01:29

ik ben helemaal fan van de oatmeal, denk dat dat hetzelfde is als havermout. Lekker warm, wat amandeltjes en rozijntjes erdoor, wat zoetstof en kaneel....
JAMMIE

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 07:47

Mazzel-meid, wordt het niet stilaan tijd om eens hulp te gaan zoeken bij een diëtiste of de HA, want je bent écht wel de verkeerde kant aan het uitslaan.
Ik denk dat het tijd is om in te grijpen hoor, eer je echt helemaal doorslaat en het helemaal om zeep is allemaal.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 09:44

Dat denk ik ook Natalie...

Poison

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 10:31

Laura schreef:
Jammie. Dat heb ik al een tijd niet gegeten.
Poison: Volgens mij ben jij in de meest voorkomende valkuil van lijnen aan het vallen: teveel willen, crashen, te weinig eten, honger krijgen en vervolgens snacken op alles wat ongezond is, ontmoedigd raken en vervolgens weer minder gaan eten.
Of zit ik er heel erg naast?

Inderdaad, met dit patroon word je alleen maar zwaarder.
Wat je nu het beste kan doen is een 'standaard dag' voor jezelf opstellen waarbij je voldoende eet; niet te weinig zodat je stofwisseling verlaagt, maar ook zeker niet te veel dat je aankomt; en jezelf per dag iets lekkers toestaan. Het moet wel vol te houden zijn, want op lange termijn heb je aan het gerommel waar je nu mee bezig bent, helemaal niks!
Als je dat wat lijkt wil ik best wel even kijken naar je dagpatroon.

Is niet nodig. Ik weet heel goed wat gezond eten enzo is, maar het doen is het tweede.
Nu al 3 avonden zit ik overdreven veel te snoepen. Overdag gaat het god maar savonds is de motivatie weg. Lijkt wel alsof ik dan niet mezelf dat ik van eten aankom.
Ik ben ook al een paar weken overtijd maar t zal vast niks met te weinig eten te maken hebben, dan ik eet eens in de paar dagen heel veel, dus veel reservevoedsel, zoals orrionneke dat noemt
Vandaag wéér een nieuwe poging. Zodra ik op de 52,5 zit is de motivatie weg

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 10:34

Eet dan overdag wat meer, misschien ga je dan minder snoepen?

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 11:20

Kan je niet gewoon een plan maken voor wat je moet eten op een dag? En dat gewoon door je strot duwen
Anders weet ik het ook niet hoor

Vannochtend woog ik 65,7 Ik schrok ervan, ik dacht dat ik eerder aangekomen was dan afgevallen, dus was wel leuk.
Wil zo rondje hardlopen maar moet ff wachten tot het droog is.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 11:22

Ja wat een k*tweer he? Het blijft regenen.. net nu ik wilde paardrijden en nog ff winkelen..

Ik heb me toch even spierpijn van iedere dag sporten Volgens mij ga ik vandaag echt dood als ik ga sporten, maarja, ga in ieder geval even kijken hoe ver ik kom

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 11:38

Ik ga morgen niet op de weegschaal staan
Gisteren uit eten geweest en laatste paar dagen goed aan de ijsjes gezeten, wil het niet weten Maar het was wel erg lekker gisteren!

Ga gewoon weer lekker verder en volgende week weer wegen.

Hier staat het nu lekker te gieten, wordt niet hardlopen dus vandaag en moet vanavond werken, daarna ga ik meteen door naar m'n ouders. Weekendje daarheen Neem wel m'n hardloopschoenen mee, kan ik daar ook lekker stukje rennen, zijn wel fijne rondjes.

Verder kreeg ik vanochtend 'ontbijt' op bed van m'n vriendje 2 krackers en een glas sap haha.

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 12:47

Net in een droog moment rondje gerend, maar dat vind ik wel veel zwaarder dan op de loopband hoor, ik was nu bekaf na een kwartier en helemaal kapot, terwijl ik op de loopband zo 20 minuutjes op flink tempo ren en ik dan nog gewoon vrolijk verder kan Nou ja wel goed voor me

Net gelunched met 2 bruine broodje met eentje met appelstroop en eentje met kipfilet en een cracottes met botern en beetje jam.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:05

Hmm heb m'n bankrekening ff gechecked en heb nog 15 hele euro's voor de hele maand

Heb net twee bruine boterhammen op met appelstroop

Om 16u eet ik al m'n avondeten ivm werk:
aardappelpuree met rode kool, erwtjes&worteltjes en witte bonen in tomatensaus

Rond 19:30 een banaan en een cup-a-soup.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:44

Fijn, bijna geen geld meer hebben terwijl de maand net begonnen is
Ik had ontbeten met een appel en 2 volkoren boterhammen met sandwichspread en rond half 1, voor ik even naar hilversum ging (jas gekocht) een halve groenteschijf genomen. Ga zo lunchen

Rixt_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:48

Ik heb me net voorgenomen om me de komende week niet meer te wegen. Weeg nu 65,5 kg. Ik ga proberen de hele week gezond te eten en niet te veel te snoepen. Maar ook niet te weinig eten en dan zie ik volgende week wel hoeveel ik ben afgevallen of juist aangekomen. Ik hoop dat ik tussen de 0,5 en 1 kg ga afvallen deze week

Heb net veel oefeningen gedaan dnek dat ik buikspierpijn ga krijgen maar goed nu merk ik dat ik wel iets heb gedaan, geeft goed gevoel.

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 14:49

Goede instelling Passival!

Ik zit nu aan mijn lunch, 2 volkoren boterhammen met daar een groenteschijf op

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:03

Oef, ik heb ontbijt en lunch tegelijk gegeten Was pas om 12u wakker, dus dacht, nou, 'k neem eerst havermoutpap, dan neem ik rond 15u wel 2 sneetjes brood. Maar m'n moeder had hele lekkere broodjes meegebracht van de bakker, en die roken zo lekker dat 'k er ook maar 2 van genomen had, na m'n pap dus

Heb net nog 2 granenkoekjes oid gegeten, jum. Vanavond eten we sla met feta en tomaat, komkommer, ui, etc. En waarschijnlijk een stukje vis erbij

Haha, ik heb ook veel te veel maand als m'n geld op is!

Spetterlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 15:14

Ja verse broodjes ruiken altijd zooo lekker.. die moet je gewoon meteen opeten

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 21:04

Poison, wat voor motivatie zou er uberhaupt moeten zijn? Je zit nu al op ondergewicht en je wilt dus alleen maar meer ondergewicht krijgen? Met jou gewicht en lengte zou je eerder op een aankom-programma mogen worden gezet.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 21:38

IPV de banaan en de cup-a-soup heb ik magere yoghert gegeten met perzik en appel

Verder nog 2 nectarines op en 5 km wezen hardlopen (35 minuten)

Jamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 22:21

Jeetje gewoon over de weg? Dat je dat volhoud zeg, knap hoor
Heb ik vanaf nu iig bewondering voor

Ik heb als avond eten gegeten:
Sla met klein beetje avocado (had het meeste eruit gevist), kipfilet (dat broodbeleg), pijnboompitjes, mosterdressing en nog wat stokbroodjes met klein beetje smeerkaas of knoflooksaus (ja dat is slecht weet het ).
En later nog een plakje ouwe 30+ kaas genomen (alleen sla leek me wat weinig voor avond eten) en paar happen vanillevla. En nog 4 M&M's.
Nou opzich wel redelijk dan toch. Zat iig erg vol.
Had vlak voor het eten ook nog een appel genomen.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 22:24

Klinkt als een lekkere salade Jamy

Over de weg ja, kwestie van trainen In het begin lag ik na 1 km al helemaal dood langs de weg, nu gaat 5 km wel lekker!
Vind het juist lekker om buiten te rennen

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 22:30

Zucht, ik ga ook proberen van mijn schomellende gewicht af te komen. Mijn spijsvertering werkt nogal snel denk ik, als ik weinig eet, veel water drink en beweeg weeg ik 57.5 eet ik veel, beweeg ik weinig weeg ik 60 kilo, en dat binnen een paar dagen
Ik ga niet als een idioot dieten, maar de komende weken opletten wat ik eet, en damn dat is moeilijk, ik eet nooit vet, maar als ik tek heb eet ik boterhammen, of neem ik een extra portie rijst, en geloof dat dat nou is waar de koolhydraten vandaan komen.
Volgend jaar ga ik nog wel voeding studeren

Dieten jullie eigenlijk allemaal verantwoordlijk? Weten jullie wat jullie doen? Hebben jullie hulp??
Just questions.

Hermelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-05 23:19

Bah, eet de hele tijd maar dropjes, maar m'n keel is zo rauw

Nou goed, na die pap en die 2 broodjes had ik dus zo'n pakje met vezelkoekjes gegeten. Toen nog 2 crackers met kaas, 4 kleine stukjes chocola en 2 theebiscuitjes.
Als avondeten sla (met feta, tomaat, komkommer, pijnboompitjes e.d.) en een stukje kabeljauwfilet.
En die dropjes dan

Beetje OK zo?
Weinig bewogen vandaag, 20 minuten gefietst, voelde me behoorlijk miserabel