Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ianthe schreef:Ik heb deze week weer de Dinnerly box, de budget box;)
Vandaag had ik de kipburger met aardappels.
Kip was met tandoori marinade.
[ Afbeelding ]
Iloveiswan schreef:Hier zit ook na te denken om te beginnen met hello fresh. Net even uitgerekend en ik heb voor 400 euro boodschappen gedaan afgelopen maand. Veel te veel natuurlijk. Dat lag ook aan dat ik vaak tot 5 uur moet werken maar planning was eerder en dan ligt er nog wat in de vriezer dus hoppa weer wat kopen.
Als ik dan aan hello fresh doe is het max zonder kortingscodes 200 in de maand en ontbijt en lunch is heeeel simpel bij ons. Dan nog geven we hopelijk 100 euro minder uit per maand. En eten we veel meer gevarieerd.
Probleem is wel dat ik allergisch ben voor tomaat hopelijk zijn er dan niet veel gerechten met tomaat![]()
En vriend wilt absoluut geen vis of vegatarisch![]()
Hij zit nu nog voor onbepaalde hoeveelheid weken in een hotel en daarna willen we er mee starten
IMAY1990 schreef:Ik had gister de varkenshaas met aardbij-balsamico saus en dat was echt een succes. Heerlijk sausje, zeker iets dat ik zelfstandig nog eens ga maken. Wel andere aardappelen/groente erbij. Niet omdat het niet lekker was met aardappel blokjes en sperziebonen maar omdat de bereiding en totale hoeveelheid olie me wat tegen staat. Ik had zondag de schelvis met bospeen en aardappelen uit de oven en dat was fijner bereiden en een stukje minder olie/vet.
Needje schreef:Maar je kan toch zelf minder olie gebruiken?
Doe ik ook. Of minder pasta/rijst. Net wat mij uitkomt.
Iloveiswan schreef:Hier zit ook na te denken om te beginnen met hello fresh. Net even uitgerekend en ik heb voor 400 euro boodschappen gedaan afgelopen maand. Veel te veel natuurlijk. Dat lag ook aan dat ik vaak tot 5 uur moet werken maar planning was eerder en dan ligt er nog wat in de vriezer dus hoppa weer wat kopen.
Als ik dan aan hello fresh doe is het max zonder kortingscodes 200 in de maand en ontbijt en lunch is heeeel simpel bij ons. Dan nog geven we hopelijk 100 euro minder uit per maand. En eten we veel meer gevarieerd.
Probleem is wel dat ik allergisch ben voor tomaat hopelijk zijn er dan niet veel gerechten met tomaat![]()
Hij zit nu nog voor onbepaalde hoeveelheid weken in een hotel en daarna willen we er mee starten
Ianthe schreef:Iloveiswan schreef:Hier zit ook na te denken om te beginnen met hello fresh. Net even uitgerekend en ik heb voor 400 euro boodschappen gedaan afgelopen maand. Veel te veel natuurlijk. Dat lag ook aan dat ik vaak tot 5 uur moet werken maar planning was eerder en dan ligt er nog wat in de vriezer dus hoppa weer wat kopen.
Oh ja dan zou ik het ook zeker doen als je normaal al zoveel uitgeeft aan eten. Zou dan trouwens Marley Spoon ook proberen, kan je een beetje afwisselen. Ik geef zelf ook minder uit als ik een box heb plus ontbijten doe ik sowieso niet, dus hoef ook amper naar de supermarkt.
Neverland schreef:Ik volg dit topic even. Ik heb sinds deze week ook hellofresh maar ben bang dat de porties veel te klein zijn voor ons 2. We eten normaal wel het dubbele van wat we bij hellofresh krijgen.
Vandaag staat hier de burger op het menu! Ben erg benieuwd! De Zweedse balletjes waren grandioos mislukt.Ik ben echt een ramp met koken maar hoop zo toch iets te leren.