Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

brudoe

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:15

Wij hebben gisteren weer het varkenshaasje gehad. Heerlijk! Dag ervoor hadden we de pizza met gehakt en mozzarella. Ook heel lekker. Vanavond de taco’s en overmorgen gevulde paprika. Ben benieuwd. Tot nu toe nu nog nooit producten gemist.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 08:21

Hier deze week de pureersoep, de kip met rijst en soort zoetzure saus en de vegetarische runder reepjes... Die laatste moet ik manlief mee verrassen. Ben benieuwd wat ie ervan vindt.
Komende week op pauze. We zijn een weekend weg. En de box komt op zaterdag...

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 12:44

Ianthe schreef:
Ik heb deze week weer de Dinnerly box, de budget box;)
Vandaag had ik de kipburger met aardappels.
Kip was met tandoori marinade.
[ Afbeelding ]

Zit hier dan verder nog iets van groente bij of alleen wat komkommer?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 14:40

Ik dacht de Indiase linzenstoof met naan te gaan maken vanmorgen,
maar daar zat dus de Rijstschotel met zoete aardappel, geitenkaas en pittige salsa in de zak...
Niet gekeken toen ik alles in de koelkast deed.
Ben niet zo van de bonen en mais maar het is erg lekker!!
Uiteraard gemeld en mn maaltijd wordt schijnbaar vergoed. Prima.
Had bij een ander gerecht ook al iets wat mistte. Dus niet de beste week weer voor ze. :+
Gelukkig de Aziatische fusionsalade OK. Die had ik dubbel want dat is mn favorietje.

Mjelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 15:02

Wij hadden gisteren de pad Thai, noedels met kipreepjes en garnalen. Die gaan we zeker vaker maken, was echt super lekker.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 17:17

Ik had gister de varkenshaas met aardbij-balsamico saus en dat was echt een succes. Heerlijk sausje, zeker iets dat ik zelfstandig nog eens ga maken. Wel andere aardappelen/groente erbij. Niet omdat het niet lekker was met aardappel blokjes en sperziebonen maar omdat de bereiding en totale hoeveelheid olie me wat tegen staat. Ik had zondag de schelvis met bospeen en aardappelen uit de oven en dat was fijner bereiden en een stukje minder olie/vet.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 18:54

Hier zit ook na te denken om te beginnen met hello fresh. Net even uitgerekend en ik heb voor 400 euro boodschappen gedaan afgelopen maand. Veel te veel natuurlijk. Dat lag ook aan dat ik vaak tot 5 uur moet werken maar planning was eerder en dan ligt er nog wat in de vriezer dus hoppa weer wat kopen.

Als ik dan aan hello fresh doe is het max zonder kortingscodes 200 in de maand en ontbijt en lunch is heeeel simpel bij ons. Dan nog geven we hopelijk 100 euro minder uit per maand. En eten we veel meer gevarieerd.

Probleem is wel dat ik allergisch ben voor tomaat hopelijk zijn er dan niet veel gerechten met tomaat _O-

En vriend wilt absoluut geen vis of vegatarisch _O-

Hij zit nu nog voor onbepaalde hoeveelheid weken in een hotel en daarna willen we er mee starten

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 19:42

Ik krijg vanavond nog een keer hellofresh binnen en op 1 juni voor het eerst dinnerly. De keuze is idd beperkt met name als je vegetarisch eet.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 19:57

Iloveiswan schreef:
Hier zit ook na te denken om te beginnen met hello fresh. Net even uitgerekend en ik heb voor 400 euro boodschappen gedaan afgelopen maand. Veel te veel natuurlijk. Dat lag ook aan dat ik vaak tot 5 uur moet werken maar planning was eerder en dan ligt er nog wat in de vriezer dus hoppa weer wat kopen.

Als ik dan aan hello fresh doe is het max zonder kortingscodes 200 in de maand en ontbijt en lunch is heeeel simpel bij ons. Dan nog geven we hopelijk 100 euro minder uit per maand. En eten we veel meer gevarieerd.

Probleem is wel dat ik allergisch ben voor tomaat hopelijk zijn er dan niet veel gerechten met tomaat _O-

Hij zit nu nog voor onbepaalde hoeveelheid weken in een hotel en daarna willen we er mee starten

Mijn man is een echte bourgondiër en vleesliefhebber maar we eten toch heel vaak onbewust vega. Dan kiezen we recepten uit die ons lekker lijken en dan blijken 3 van de 5 vega te zijn.
Dus wie weet :D

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 20:12

IMAY1990 schreef:
Ik had gister de varkenshaas met aardbij-balsamico saus en dat was echt een succes. Heerlijk sausje, zeker iets dat ik zelfstandig nog eens ga maken. Wel andere aardappelen/groente erbij. Niet omdat het niet lekker was met aardappel blokjes en sperziebonen maar omdat de bereiding en totale hoeveelheid olie me wat tegen staat. Ik had zondag de schelvis met bospeen en aardappelen uit de oven en dat was fijner bereiden en een stukje minder olie/vet.

Die vind ik ook echt heel lekker, had hem een tijd geleden en sindsdien al een paar keer weer gegeten.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 20:34

Maar je kan toch zelf minder olie gebruiken?
Doe ik ook. Of minder pasta/rijst. Net wat mij uitkomt.

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 20:53

Needje schreef:

Dat doe ik ook idd. Vandaag de pureersoep, moest honing in. Heb ik er ook niet ingedaan. Hij was hartstikke lekker.

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-21 21:02

Needje schreef:

Bij de 1e keer dat ik iets maak hou ik me in ieder geval aan het recept, ik ben absoluut een slechte kok dus ik vertrouw mijn eigen inschattingsvermogen niet zo goed. Daarbij was het recept vandaag iets waarbij olie nodig was voor zowel de aardappeltjes uit de oven als de sperzieboontjes met ui die nog even gebakken moesten worden na het koken van de boontjes als bij de varkenshaas om daar daarna de saus van te maken. Ik vind de sperziebokntjes met ui lekker, maar die heb ik dan liever bij een stukje vlees waarvan het kookvocht niet nodig is voor een sausje wamt dan kan ik daarin de booontjes en het uitje bakken bijvoorbeeld.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 10:32

Afbeelding

Er zaten 4(!!!) zakjes linzen bij _O-

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 12:39

Iloveiswan schreef:

Oh ja dan zou ik het ook zeker doen als je normaal al zoveel uitgeeft aan eten. Zou dan trouwens Marley Spoon ook proberen, kan je een beetje afwisselen. Ik geef zelf ook minder uit als ik een box heb plus ontbijten doe ik sowieso niet, dus hoef ook amper naar de supermarkt.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 16:04

Ianthe schreef:
Iloveiswan schreef:

Oh ja dan zou ik het ook zeker doen als je normaal al zoveel uitgeeft aan eten. Zou dan trouwens Marley Spoon ook proberen, kan je een beetje afwisselen. Ik geef zelf ook minder uit als ik een box heb plus ontbijten doe ik sowieso niet, dus hoef ook amper naar de supermarkt.

Nou weet je wat het is ikzelf eet nauwelijks iets. 4 schepjes yoghurt en 1 broodje. Bakje druiven en beetje avondeten. Snap al neit waar al dat geld heen gaat dan :') met Pasen zijn wel ouders hier geweest en luxere eten.

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-21 20:58

black_kelpie schreef:
[ [url=m/r4sraN.jpg]Afbeelding[/url] ]

Er zaten 4(!!!) zakjes linzen bij _O-

Daarom mist het nu bij anderen :+ :')

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 15:08

Wij hebben sinds deze week hello fresh. Bevalt goed. Wel vind ik de porties wat groot. We moeten vaak wat weg gooien wat eigenlijk zonde is.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 15:32

Tova schreef:
Wij hebben sinds deze week hello fresh. Bevalt goed. Wel vind ik de porties wat groot. We moeten vaak wat weg gooien wat eigenlijk zonde is.

gewoon de dag erop opmaken als lunch? invriezen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 15:37

Pff, ik mis weer echt van alles. Heel fijn dat je dat zo kan invullen op de site en dan tegoed krijgt, maar heb toch liever dat er dan beter ingepakt word. Het is nu al weken standaard dat er iets mist. Ik ben zelfs blij als ik alles heb, terwijl dat gewoon hoort lijkt mij. :+

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 17:50

Ik vind het de laatste weken idd ook echt slecht qua dingen die fout gaan.
Af en toe OK. Maar moet nu wekelijks contact opnemen. Irritant.

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-21 19:44

Ik zit ergens rond de 80 of 90 boxen, eerst nooit iets mis en de laatste twee maanden gaat het echt elke box mis. Ik woon 10 minuten met de auto van de dichtstbijzijnde supermarkt af dus zeker in deze tijd dat ik thuis werk baal ik echt als ik alleen weg moet om een missend artikel te halen want dat kost me gewoon een halfuur.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 10:19

Ik volg dit topic even. Ik heb sinds deze week ook hellofresh maar ben bang dat de porties veel te klein zijn voor ons 2. We eten normaal wel het dubbele van wat we bij hellofresh krijgen. :')

Vandaag staat hier de burger op het menu! Ben erg benieuwd! De Zweedse balletjes waren grandioos mislukt. :+ Ik ben echt een ramp met koken maar hoop zo toch iets te leren.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 10:22

Neverland schreef:
Ik volg dit topic even. Ik heb sinds deze week ook hellofresh maar ben bang dat de porties veel te klein zijn voor ons 2. We eten normaal wel het dubbele van wat we bij hellofresh krijgen. :')

Vandaag staat hier de burger op het menu! Ben erg benieuwd! De Zweedse balletjes waren grandioos mislukt. :+ Ik ben echt een ramp met koken maar hoop zo toch iets te leren.

Misschien een tip, wij hadden bijvoorbeeld gisteren per ongeluk een vega menu, alleen hadden we er dan zelf gehakt bij gedaan. We hadden echt een flinke portie. De pasta was bijvoorbeeld meer dan bij een ander gerecht ;)
Verder doen wij soms nog een soepje vooraf als we denken dat het te weinig is

Verder ben ik erg benieuwd hoe je de Zweedse balletjes mislukt krijgt :')

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 10:24

Wij zijn vrij grote eters en kiezen vooral goed-vullende dingen uit. Nog nooit echt te weinig gehad eigenlijk!