Mijn vriend eet inmiddels ook bijna helemaal veganistisch. Hij staat eigenlijk overal voor open, vindt alle argumenten even belangrijk en zolang ik lekker kook vindt hij het prima

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denice schreef:Ja die. Vind 'm ook een beetje tegenvallen en heb m uitgezet. Toen het ging over stiekem schuren binnenslepen en kippen redden was het klaar. Jammer dat veganisten weer in zo'n geitenwollensokken hokje geplaatst worden. Sowieso moeten er voor veganisme veel andere argumenten aangedragen worden en niet alleen het dierenleed. Er zijn mensen die daar niet om willen stoppen, maar wel als gezondheidsredenen en milieu veel duidelijker naar voren worden gehaald..
Appelmoes_11 schreef:269_life schreef:Ik vond het jammer dat ze een stem gaven aan Gary Francione. Die man doet echt meer slecht dan goed aan de beweging.
Wat vind je precies zo erg aan hem?Ik volg hem al een hele tijd en ik snap wel dat het niet je type is, maar vaak legt hij dingen op een heel heldere manier uit.
NikkiDeKerf schreef:In de documentaire vond ik het jammer dat hij direct een eerdere spreker afviel én woorden in de mond legde, in plaats van uit zichzelf te vertellen waar hij in gelooft en voor staat. Het was gewoon niet zo constructief op deze manier zegmaar, vond ik iig
420BlazeIt schreef:Hoi.
Ik wou graag tussendoor eventjes vragen wat echte vegan dikmakers volgens jullie zijn. Ivm onbewust afvallen door veganistisch/vegetarisch eten en nu weer aan moeten komen kan ik helaas niet volledig veganistisch eten en eet ik soms ook nog vette vis, erg zonder maar nog meer kilo's eraf kan echt niet meer. Alle beetjes helpen vandaar mijn vraag.
Gr. Emily