Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tanya schreef:Many schreef:O: 2 speltboterhammen met roerei van 2 eieren, smoothie banaan/spinazie
L1: kom aspergesoep, appel
L2: 45gr havermout met rijstmelk, agavesiroop, gojibessen, chiazaad, kaneel
A: gevulde paprika met 100gr tofu, kidneybonen, winterpeen, tomaat, ui, knoflook en kaas
T: 200ml volle yoghurt met peer en kaneel
Jouw eten is echt goed! Merk je ook dat je er gezonder/slanker etc van bent geworden?
Ik ben de afgelopen tijd wel wat kilo's kwijtgeraakt, maar ben ook meer gaan sporten dus het komt niet alleen door mijn voedingspatroon. Ik voel me wel heel fit, heb 's ochtends totaal geen moeite met opstaan en heb de hele dag lekker veel energie, dus gezond voel ik me zeker! Bhriseis schreef:O: 150 g magere roeryoghurt + ananas + sojamelk light + banaan
B: Killer Buns level 3 dag 3
T: De helft van een smoothie van banaan, sinaasappel, ananas, appel, 3 wortels, water, sojamelk light
B: paarden verzorgen en van alle klusjes doen; aansluitend boodschappen doen
L: 2 x zemelenbrood met roomkaas
T: Smoothie met banaan, diepvriesaardbei, diepvriesframboos, diepvriesbosbessen, wortel, beetje yoghurt
A: véél gestoomde broccoli met quornfilet, 140 g aardappelen gekookt, el zelfgemaakte aïoli
)

en een kop thee
), half uurtje mn eigen paardje rijden, en de 30 day shred level 3 + circuit 4 van nmtz.Bhriseis schreef:O: 150 g magere roeryoghurt + ananas + sojamelk light + banaan
B: Killer Buns level 3 dag 3
T: De helft van een smoothie van banaan, sinaasappel, ananas, appel, 3 wortels, water, sojamelk light
B: paarden verzorgen en van alle klusjes doen; aansluitend boodschappen doen
L: 2 x zemelenbrood met roomkaas
T: Smoothie met banaan, diepvriesaardbei, diepvriesframboos, diepvriesbosbessen, spinazie
A: véél gestoomde broccoli met quornfilet, 140 g aardappelen gekookt, el zelfgemaakte aïoli
T: Griekse roomyoghurt peer; grote kop groene thee; 2 blokjes fondantchocolade en 1 blokje melkchocolade