Rocky Road is heerlijk! Ik heb ook trek in iets lekkers maar ik heb echt níets in huis.
Laurabram
Geplaatst: 12-06-13 22:03
Nou hij smaakte uiteindelijk prima, maar dat vond de rest ook helaas Prima oplossing voor restjes, er lagen een paar zielige rimpelige appels op de fruitschaal die niemand meer hoefde.
SaskiaB
Geplaatst: 12-06-13 22:07
SpikkelFire schreef:
Rocky Road is heerlijk! Ik heb ook trek in iets lekkers maar ik heb echt níets in huis.
Ik heb even geproefd, maar volgens mij heb ik iets verkeerd gedaan. Ik dacht dat het veel meer een blok zou worden. Onderop is hij nog heel brokkelig.
LB: Naast het rooster dat ik in de oven kan schuiven, heb ik een rond rooster met pootjes. Als ik deze op de plaat onderin de oven zet, draait deze rond. Muffins worden er echt veel mooier van! Vanmorgen 6 banaan-chocolade muffins gemaakt. Wilde manlief graag proberen, dus ben benieuwd vanavond.
Oe applecrumble, ook zoiets heerlijks!
Laurabram
Geplaatst: 13-06-13 14:13
O dat klinkt wel heel handig FuGeLiCu.
Heel Nederland Bakt vond ik wel leuk trouwens. Zoals verwacht wel anders dan de Britse versie, maar wel leuk en lekker kneuterig.
nientje78
Geplaatst: 13-06-13 14:17
Vond het ook wel grappig. Vooral die mannen die aan het bakken zijn vind het leuk om te zien
En het leuke vind ik, dat er dan altijd een knul uitspringt die echt goed kan bakken en super leuke dingen bedenkt. Dat was bij de Britse versie ook steeds.
_Mara_
Geplaatst: 13-06-13 15:45
Oeee Rocky Road! Lekker!
@Fugelicu: chocolade-banaanmuffins, die moeten wel goed smaken!
Ik heb vandaag de marsepijncake van de xenos gemaakt.. en die is heeeeerlijk! Echt een aanrader!
mandy358
Geplaatst: 13-06-13 16:35
Er staat hier een stroopwafel taart in de koelkast voor mijn hopelijk geslaagde broer! Bodem van koekkruimels en karamelsaus, dan een laag van opgeklopte slagroom, vanille suiker en mascarpone en straks als decoratie nog wat stukken stroopwafel bovenop met wat karamelsaus.
En nog een gebakje gemaakt voor geslaagde vriendin. 2 stroopwafels met daartussen opgeklopte slagroom vanille suiker en een heel klein beetje mascarpone, en op de bovenste stroopwafel een grote toef van het mengels. Gedecoreerd met wat koekkruimels en karamelsaus.
zag allemaal mooie dingen voorbij komen! heel leuk bruidstaartje! wat voor kleurstoffen gebruiken jullie voor regenboogtaart? Met icing colour krijg ik ze niet zo fel.
Foto's staan op mobiel maar ga proberen ze erop te zetten! Net verlossende woord gekregen, broer geslaagd!! Dus ook nog even een kwarktaart snel gemaakt
Ik zag een heerlijke stroopwafel kwarktaart voorbij komen en wou daar als variant van een stroopwafel cheesecake maken. Uit de oven dus. Denken jullie dat dit goed gaat met gehakte stroopwafel en karamelsaus ipv de standaard bastogne en boter mengsel? Het gaat me dan vooral om het idee dat het in de oven gaat, zou dat goed gaan met de stroopwafels?
nientje78
Geplaatst: 14-06-13 11:52
mm...toch maar weer wat spul in huis gehaald om een taart te maken voor zondag. Wist anders geen kado te bedenken
Mijn vaderdag taartje, even snel in elkaar geknutseld met de dingen die ik nog had liggen. Onderkant kan netter worden afgewerkt,maar hij is toch alleen voor ons 3