Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

KarinvdM schreef:15 kcal voor ontbijtkoek lijkt me erg weinig, of neem je 1 klein hapje?
Je speltbrood was 1 sneetje?
En je pasta was ook maar een klein schepje?
Chips, drop en zelfgebakken koekjes, avondeten dat ook best vullend was waardoor ik na het avondeten niks meer gegeten heb. Eerst was ik daar wel blij mee, want het schijnt dat je s'avonds eten slecht verteerd. Maar ik werd vanmorgen wakker met een heel raar gevoel in me maag en zodra ik opstond herkende ik het gevoel van vroeger. Duizelig, rillerig, het heel warm krijgen opeens en echt moeten zitten anders val ik flauw. Vroeger was dat omdat ik niet genoeg gegeten had, nu weet ik het niet zo goed. Ik denk dat het ook een kwestie van te weinig eten was in combinatie met heel veel suikers in de middag ervoor. Ik voelde me ook echt vol die middag, maar dat was waarschijnlijk gewoon een opgeblazen gevoel door alle suikers en maar weinig bruikbare voedingsstoffen. Dus ik alles in etappes doen; aankleden, zitten, lenzen in, heel vlug een broodje smeren en glas water en vlug naar de bank. Heb er een uur over gedaan om alles weer een beetje op de rails te krijgen.