Ohhh ik vind drankjes echt heerlijk, voordeel nu is wel dat ik na 3 wijn tipsy ben

Vroeger dronk ik zo een fles op (maar dan hebben we het over een jaar of 2 geleden hoor

ik dronk sowieso wel al minder laatste maanden
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Phylos schreef:Mijn avondeten was echt geweldig lekker zeg! Spaanse visstoofpot van de ah site.
Heb meteen dubbele portie gemaakt, dus een bakje in de vriezer. Altijd makkelijk, hoef ik de volgende keer alleen de vis er nog in gaar te stofen.
Heb toch nog chorizo gekocht, gewoon een klein beetje 25 gram per portie. En dat was toch wel super lekker erbij
Weer veel gekletst zie ik, ga straks even bijlezen. Moet nu de afwas wegwerken en straks de trein halen
Mrijn schreef:Phylos schreef:Mijn avondeten was echt geweldig lekker zeg! Spaanse visstoofpot van de ah site.
Heb meteen dubbele portie gemaakt, dus een bakje in de vriezer. Altijd makkelijk, hoef ik de volgende keer alleen de vis er nog in gaar te stofen.
Heb toch nog chorizo gekocht, gewoon een klein beetje 25 gram per portie. En dat was toch wel super lekker erbij
Weer veel gekletst zie ik, ga straks even bijlezen. Moet nu de afwas wegwerken en straks de trein halen
Welke heb je precies gemaakt? Er staan verschillende stoofpotten op de ah-site.