Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:odenxia schreef:Supermarktmanager.. Doet me denken aan lalalala pasta!
De mijne is van 'Hallo Jumbo'
Als ik chocola in die cupcakes verwerk, kan ik dan gewoon brokjes maken van een reep? En die door het beslag roeren?
Zoefff schreef:Foto zal ik morgen maken
Maar jullie rollen structuur dus niet met roller erin?? Ik blijf ook maar oefenen! had hem nu al drie keer opnieuw gedaan dus was er klaar mee![]()
Tja die letters, met alleen de boven kant zijn ze onleesbaar...
Zie leuke cupcakes voorbij komen! En ook weer een leuke zomerse taart (meer leer look bikinien nog een mooie taart met vrolijke vlinders!
Valina schreef:Ik ben nog steeds benieuwd naar de verjaardagstaart voor het dochtertje van Maartje....![]()
MAAAAAAAAAAARTJE ?????
Li_lee_yang schreef:ggrr net weer een taart verpest. Ik heb zovaak dat hij aan de onderkant van de springvorm plakt en dan uit elkaar getrokken word als ik die eraf haal.. Ik doe al heel veel boter en bloem erover. Al een keer geprobeerd bakpapier erop te doen, maar toen bleef het daar aan plakken. Iemand een oplossing?
Li_lee_yang schreef:ggrr net weer een taart verpest. Ik heb zovaak dat hij aan de onderkant van de springvorm plakt en dan uit elkaar getrokken word als ik die eraf haal.. Ik doe al heel veel boter en bloem erover. Al een keer geprobeerd bakpapier erop te doen, maar toen bleef het daar aan plakken. Iemand een oplossing?
Valina schreef:Maartje, leuke taarten!!
Waar had je ze mee gevuld?
Kind blij?
maartje_h schreef:Ze was onwijs blij, toen ik de taart uit de vriezer had gehaald en ze hem had gezien was het enigste wat ze de hele tijd wou doen, in de koelkast naar Nijntje en de vlinders kijken
Li_lee_yang schreef:de zijkanten doe ik sowieso met bakpapier. ga nu maar zijkanten en onderkant proberen en anders eens bakspray halen inderdaad. of gewoon een kant en klare bij de bakker
met bijvoorbeeld blanda's heb ik er nooit last van.
Mijn moeder zei dat ik hem misschien eerst helemaal moest laten afkoelen, zal dat ook helpen denken jullie?