Misschien kan het voor de nieuwelingen in de openingspost van het volgende topic staan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1985 schreef:Ja de 2de is ook niet mooi strak! Was echt een ongeluks taart hij moest ook tussen alle 180 bruidsgebakjes door gemaakt worden, druk druk druk! Maar daarom moet hij wel mooi zijn! Maar ik gebruik geen marsepein, maar fondant..![]()
Maar even over dat 'commetaar' kan daar ook tegen hoor! Is alleen maar goed en leer je van en dan let je er de volgende keer ook op. Alleen vind ik soms dat beginners over het hoofd worden gezien.. Zoals Frensie heeft nu al 2x taarten hier neergezet en na mijn idee reageert niemand/of zeer weinig mensen daarop. Best jammer, want ik weet nog hoe trots ik was op mijn eerste taartjes! Maar natuurlijk is niemand wat verplicht
IngridB schreef:Monique1985 schreef:Ja de 2de is ook niet mooi strak! Was echt een ongeluks taart hij moest ook tussen alle 180 bruidsgebakjes door gemaakt worden, druk druk druk! Maar daarom moet hij wel mooi zijn! Maar ik gebruik geen marsepein, maar fondant..![]()
Maar even over dat 'commetaar' kan daar ook tegen hoor! Is alleen maar goed en leer je van en dan let je er de volgende keer ook op. Alleen vind ik soms dat beginners over het hoofd worden gezien.. Zoals Frensie heeft nu al 2x taarten hier neergezet en na mijn idee reageert niemand/of zeer weinig mensen daarop. Best jammer, want ik weet nog hoe trots ik was op mijn eerste taartjes! Maar natuurlijk is niemand wat verplicht
Hier heb je helemaal gelijk in. Vond het ook erg jammer dat ik maar erg weinig commentaar kreeg op één van de eerste taarten die ik had gemaakt. Je wil toch dat mensen er iets van zeggen al is het dan mischien niet altijd leuk, maar daar leren we wel van.
We zitten samen in een topic en dan is het voor iedereen wel zo leuk om een berichtje te krijgen over de taart die je hier laat zien.
Maar goed, iedereen is hier vrij in natuurlijk en niets verplicht.