xingridx schreef:leuke tandartsen hebben jullie zeg
Mijn instructrice is ook altijd lekker bot. Vind ik prima, ben ik namelijk zelf ook.
Zij zei vorig jaar een keer dat mijn paard dikker was geworden, en zijn baas ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xingridx schreef:leuke tandartsen hebben jullie zeg
Zij zei vorig jaar een keer dat mijn paard dikker was geworden, en zijn baas ook.
magriet schreef:Dat is inderdaad eerder stevig dan dik. Ik ben 1.72 en ca 74kilo. Kan me op dit moment al een 5tal maanden niet wegen dus exact gewicht weet ik nite. Maar ik vind niet dat iemand, ook een tandarts niet, zo iets kan makne.
jij hebt ook geen ernstig overgewicht ofzo!
ondanks dat ik me verveel... Wind schreef:xingridx schreef:leuke tandartsen hebben jullie zeg
Mijn instructrice is ook altijd lekker bot. Vind ik prima, ben ik namelijk zelf ook.Zij zei vorig jaar een keer dat mijn paard dikker was geworden, en zijn baas ook.
Maar zo op deze manier kan ik echt niet hebben
Woog vroeger 96 kilo en heb die 20 kilo er nu al een aantal jaar af, maar kost me wel moeite. M'n gewicht is al zeker 4 jaar oid redelijk stabiel
(met een schommeling van mss 2 kilo oid). En juist omdat ik daar zelf al zo trots op ben doet het zeer als mensen zulke dingen zeggen
Wil er nog wel wat af, of naja, vooral wat strakker en fitter zijn, maar dat komt wel
Heb nu iig geen ernstig overgewicht meer

Ik wil ook graag gaan sporten, maar de stap om in m'n eentje naar de sportschool te gaan vind ik erg groot
En weet niet iemand die mee wil
Vind dansen ook heerlijk, heb een jaar streetdance gedaan, maar die dansschool geeft geen les meer op Texel en andere dansschool vind ik te truttig
En heb nog stijldansen gedaan, heb brons ster, wil graag door voor zilver maar heb geen danspartner meer

fitness vind ik geen ruk aan in mn eentje, maar dan gaat mn moeder of mn zusje mee 
dus dat hou ik wel bij dansen met uitgaan
Maar vind ik zoveel gedoe
En nu is het buitenbad dicht en binnenbad is verder en duurder 

Denk eerst maar even thuis op de stepper, weer klein beetje opbouwen 
Ben ook lang hoor
1.76m, en doe ook nog een hakje aan met dansen 

)
Maar zijn wel langere mannen hoor
Gewoon goed zoeken 

Had verwacht dat hij erg druk zou zijn omdat hij weinig buitenkomt en weinig gedaan had.
Laat maar weten 
Ik heb al in geen tijden les gehad 
Even lekker tijd voor jullie samen maken