Ik heb dat met heel veel dingen, als ik het teveel eet hoef ik het niet meer!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb ik ook gedaan, alleen een beetje irritant met een hond die steeds dertig meter achterblijft om aan ieder takje te snuffelen, sta je dan kleddernat te worden met 2 zware tassen die op uitscheuren staan 

Sizzy schreef:Succes Annetje!!
Mijn eerste collegedag begint vandaag weer
planning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: cup a soup chinese tomaat
L: twee bruine boterhammen met linesse en tomaat en rucola. 1 boterham pindakaas
T: ?
D: ?
Ilse schreef:O: Beetje Fruit n Fiber met magere melk, boterham met filet americain, klein plakje ontbijtkoek, Yakult light
T: -
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain, mini pruimpje (die niet lekker was)
T: Sinaasappel(s)
D: Ik dacht soep

Normaal is het 20 minuten, maar deze man was vedwaald
), en ben nu net thuis.

LittleAnn schreef:Planning:
o: magere melk met fruitnfibre
t: niks
l:3 blue band boterhammen met light kaas
t: druiven of kiwi en een liga
a: eet bij vriendinnetje
] al met 'r weg is, naar buiten, mwehh, ik wil ook na al die weken niet..
Ik heb een van de twee tentamens van vandaag in elk geval gehaaaahaaaaald!
*doet een dansje*
) en elke keer had ik 7 fout ofzo. Heb het ook al 8 keer geprobeerd.
En hihi, ik kreeg gewoon applaus 
dus dan kan ik volgende week gaan sporten! Moet ik wel eerst schoenen kopen trouwens.
Nog even wachten op een nieuwe broek dus.
USC inderdaad.
hihi.. Jammer dat ie pas over een paar dagen komt, want de inschrijvingen van de cursussen is net ingegaan!
Waarom heb je geen fiets?
LotteAnna schreef:Leuk, kunnen we samen sportenhihi.. Jammer dat ie pas over een paar dagen komt, want de inschrijvingen van de cursussen is net ingegaan!
Je hoeft trouwens geen geld te betalen voor zogenaamde ticketuren of cursussen.
Lekker stok achter deur 
Ilse schreef:O: Beetje Fruit n Fiber met magere melk, boterham met filet americain, klein plakje ontbijtkoek, Yakult light
T: -
L: 2 volkorenboterhammen met filet americain, mini pruimpje (die niet lekker was)
T: Snacksalade pasta van de AH en een volle hand Chocolat Flakes![]()
D: verse gevulde tomatensoep met balletjes en natuurlijk stokbrood (lichtbruin), als toetje een bakje Optimel yoghurt