pien_2010 schreef:Leuk die vega gourmet marygoround. Kun je omschrijven wat bv in die balletjes zitten hier op de voorgrond (ligt ook op gourmet tafel)? En wat is links vooraan?
Ik geloof nl dat ik verder zie aubergine (al aangebakken denk ik) en iets van courgette, + uien, + champignons, klopt dat?
Ik vind het een geweldige foto en krijg er spontaan zin in.
Yes ik zal het even opnoemen!
De balletjes zijn vega gehaktballetjes, die mijn vriend zelf gedraaid heeft. Vega gehakt met een eitje en paneermeel en kruiden, ‘net echt’ zeg maar.
Verder beginnend achteraan stokbrood met plantaardige knoflookboter en dan in de blauwe schalen eerst aubergine en courgette met olijfolie en za’atar. Daarnaast plakken zoete aardappel met gerookt paprikapoeder en kruiden.
Op het bord hier vooraan auberginerolletje met mozzarella en tomaat, ‘gewoon’ mozzarella tomaat plakjes en haloumi. In het midden paprika.
Dan het donkere bord dus de gehaktballetjes van mijn vriend en wat wokstukjes van Valess, was nu ‘voor de makkelijk’ erbij maar hadden we echt prima weg kunnen laten met al die lekkere groenten. In het witte kommetje pittig gemarineerde oesterzwammen (zoooo lekker!) en op het oranje bord nog aubergine gemarineerd in bbq saus en gerookt paprikapoeder.
Ergens stond ook nog een bakje uitjes op tafel geloof ik. Ik had ook nog spullen voor knoflookchampignons en maispannekoekjes maar die maken we nu maar later deze week haha.