Hierbij mn donutcupcake, gevuld met aardbeienjam en een mislukte roomkaastopping. Hij is wel lekker trouwens!
FuGeLiCu
Geplaatst: 07-07-12 17:00
Arghh al die heerlijke recepten! Zo word ik echt moddervet... Mara: die taart klinkt goed en extra aardbeien is een goed idee nu in de zomer (of eigelijk zijn aardbeien altijd een goed idee:P ). Spikkelfire, zolang het maar smaakt toch? Zo heel rampzalig zien ze er niet uit hoor! Ga morgen een citroencake bakken. Hopen dat die uiteindelijk smaakt en niet te zuur/bitter wordt.
We zitten bijna op 100 pagina's, wie gaat een deel 3 aanvragen bij de mod? Want laten we eerlijk zijn, we kunnen nu eenmaal niet zonder dit bak topic
http://www.bakeorbreak.com/2012/07/lemon-ice-box-bars/ ik wil vandaag deze gaan maken! ben echt helemaal fan van deze site alleen baal eran dat alles in het engels is haha omdat de maten dan allemaal omgerekend moeten worden. Nu heb ik alle ingrediënten al omgerekend maar alleen uit de 9″x 13″x 2″ pan kom ik niet uit. welke afmetingen zijn dat? wat kan ik daarvoor gebruiken?
ja inderdaad dat dacht ik al, ,maar wat voor pan in cm kan ik dan gebruiken? al reken ik de inches uit krijg ik rare maten namelijk :p ik dacht misschien weet iemand het hier wel.
Ik vet hem altijd gewoon in. Wel heel goed/dik invetten, want anders krijg je het er slecht uit. Als je het met bakpapier doet krijg je de randen niet zo mooi.
Oke, het water loopt me uit de mond als ik dit topic bekijk. Binnenkort maar even alle pagina's doorlezen, heb toch niets beters te doen, haha. Kan ik ook weer even vooruit.
Ik vier volgend weekend mijn verjaardag, dus ik ben hard aan het bedenken wat ik voor taarten ga maken. Vind dat altijd heel moeilijk, want ik wil er veel te veel maken. Wil sowieso een aardbeien-roomkaastaart. Die wilde ik al 2 keer eerder maken, maar toen waren er geen goeie aardbeien dus dat ging niet door. Wil eigenlijk ook wel een regenboogtaart maken, maar dan moet ik even kijken of ik ergens een kleinere springvorm kan vinden, anders wordt die wel érg groot..
Saskiaa_
Geplaatst: 08-07-12 13:48
Ooohh Deze zijn echt super leuk! Die ga ik maken als afscheid op stage woensdag!
die appel appeltaartjes zijn echt geweldig zeg! Die ga ik zeker eens maken. Morgen moet ik ook iets bakken. Mijn vader is dan jarig en ik denk dat ik hem laat kiezen: een kwarktaart of een appelkruimeltaart. Er komt weinig visite dus één of misschien toch 2 is genoeg. Vandaag kwam er ook al wat visite maar toen hadden we een aardbeien slagroomtaart gekocht..
Ben benieuwd of die appeltaartjes bij jullie lukken! ik heb het een keer geprobeerd en het uithollen is al een drama , en toen ze uit de oven kwamen waren het baggerdingen misschien had ik wel verkeerde appels ofzo maar ben benieuwd!
Oh, sjips.. Dat meen je niet! Dat kan ik niet hebben.. Dan probeer ik ze wel een andere keer en stap ik terug naar mijn oorspronkelijke plan: appelkruimelcupcakes.