Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jans schreef:Ik heb in Utrecht ook een Sushi Qube ontdekt, aan de oude gracht, zelfde rijtje als de Rembrandt. Ook met onbeperkt, daar al iemand ervaringen?
) al even wat tuts opgezocht op youtube, volgens mij moet dat wel lukken.
.
Blackje schreef:Zelf sushi maken lijkt me ook leuk om eens te doen
Hier staat even niets in de planning, maar snel even doen dan
vikki schreef:Blackje schreef:Zelf sushi maken lijkt me ook leuk om eens te doen
Hier staat even niets in de planning, maar snel even doen dan
Ik heb ook echt zin om weer eens sushi te maken, maar voor mij alleen is dat eigenlijk een beetje teveel gedoe...![]()
En Blackje, ik heb net in je profiel gespiekt en nu ben ik heel nieuwsgierig waar jij ongeveer werkt en hoe dicht het in de buurt is van mijn werk...

.
Pytje schreef:Eigenlijk is het best een gek idee dat je het zo rauw eet. Paar jaar terug werd je nig bang gemaakt over salmonella en weet ik wat. (al is rauwe tartaar met een rauw ei erop ook errug lekker!!)
blackpegasus schreef:Ik heb vandaag voor het eerst sushi gemaakt met zo,n pakket bij de AH. Daar kun je kleine porties voor jezelf maken want ik ben de enige die ze lust. Het was hardstikke simpel en heerlijk
. Ik hou bijv. niet van rauwe vis.
.
. Ook op sommige rollen wat van die wasabimayonaise gedaan, was erg lekker. Viel goed bij vriendje, ik mocht daarna 2 supergave nagellakjes van hem bestellen
. Klinkt een beetje stom, maar ik heb een nagellak-verslaving
, en die 2 lakjes staan al een poosje op mijn wishlist, dus was erg blij! 
Ik ben dol op nagellak...hihi). En wanneer mogen wij komen eten?