De strik kun je inderdaad nu al maken, maar niet mee invriezen, ik vrees dat hij dan slap wordt! Ik zou hem er gewoon opzetten als ie opgehaald wordt .
trisca
Geplaatst: 12-09-11 12:09
wat een mooie taarten weer zeg! En die groene viel toch wel mee? Vond hem wel mooi hoor!
mijn creatie:
hopenlijk herkennen jullie de figuren, was veel werk zeg
Haha, natuurlijk herkennen we de figuren. Briljant en echt een superleuk idee.
Dat gebit van de vorige pagina is ook leuk geworden zeg. Alleen wel weinig kiezen, of is dat bewust gedaan?
trisca
Geplaatst: 12-09-11 12:14
dank jullie wel!!
Mis wel goede letters. Heb nu zo'n mal, maar daar zijn de letters stuk voor ik ze er uit heb laat staan op de taart Welke letter mallen hebben jullie en welke bevallen goed? Heb nu de letters geschreven en met de sugar gun gemaakt.
Heb je de letters met fondant gemaakt? Je kunt het beste wat tylose door je fondant kneden, dan uitrollen en op folie leggen. Even laten drogen, folie erbovenop leggen en dan heeeeeeel goed uitdrukken. Als het goed is krijg je dan nette letters die niet zo erg vervormen.
trisca
Geplaatst: 12-09-11 12:24
Dank je voor de tip! Hoeveel tylose moet erdoor? En folie dus tussen de mal en de fondant en onder de fondant?
trisca
Geplaatst: 12-09-11 12:25
Ettesil schreef:
Dat gebit van de vorige pagina is ook leuk geworden zeg. Alleen wel weinig kiezen, of is dat bewust gedaan?
Zijn eruit gevallen
Lindas2
Geplaatst: 12-09-11 12:40
@ IngridB: Vind je taart erg mooi geworden ondanks dat het zo tegenzat!
@ Kinke: Mooi! Mooi geschilderd ook.. Wil dat ook nog eens proberen...
Ook nog leuke tandarts taart gezien!!
@ Trisca: Leuk gedaan! Ging het schrijven op de taart een beetje? Heb daar altijd ruzie mee..
@ Jaime: Gefeliciteerd met je verjaardag!
Had afgelopen weekend voor mn broer zn verjaardag (hij werd 26) een tietentaart gemaakt. Maar ik kreeg van de visite alleen de vraag.. 'Waarom heb je m een BH gegeven?'
Samantha_
Geplaatst: 12-09-11 12:53
Gebit, ik heb per ongeluk te weinig kiezen gedaan. Ik heb mezelf als voorbeeld genomen, en ik heb idd minder kiezen.
Rinske
Geplaatst: 12-09-11 14:01
trisca schreef:
Ettesil schreef:
Ik heb nog geen rode marsepein gebruikt, dus kan niet zeggen of ik het daar ook mee heb met dat scheuren enzo
josie
Geplaatst: 12-09-11 16:10
Nee er is nog geen nieuw topic, ik had aangeboden om die te maken, maar ik heb ook begrepen dat er dan ook weer een nieuw thema of zo moet worden gekozen?
Van Harte Jaime!!
Laatst bijgewerkt door josie op 12-09-11 16:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Zoals jullie weten kookt Chernique hier op bokt ook heel graag helaas ligt zij nu in het ziekenhuis vandaar dit topic ! [LZP] een kaartje voor bokker Chernique
ik ben van de week bij de makro geweest en heb er cake release gekocht en heb er dus eentje die overdatum is. Een maand overdatum. Er stond er maar eentje. En dat heb ik dus weer. Kan ik weer terug naar de makro. had straks icing gemaakt en alle spullen bij elkaar gezet voor de cursus morgen.
mellen95
Geplaatst: 12-09-11 23:13
Mijn eerste zelf gemaakte taart tijdens een workshop
Hij was bedoeld voor mijn schoonmoeder, maar we wilden het taartje toch al proeven Zie hier het resultaat Ik ga zeker door