Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monique1985 schreef:LauraMc schreef:Zo, jij bent lekker bezig geweest! Ziet er erg mooi uit hoor!Misschien nog iets strakker afsmeren zodat het wat egaler wordt? Maar verder érg netjes
En over welke taart gaat het dan?
Monique1985 schreef:
Ja weet het hij is scheef... Te weinig gestut!![]()
Exodus schreef:Monique1985 schreef:
Wauw zeg mooie taarten.
Mag ik vragen hoe je de bolletjes op het puntje van het kroontje gekregen heb? En de bolletjes van de roze taart met strik. Daar zitten roze bolletjes en kleine witte bolletjes op. Wat is dat voor bolletje? Is dat ook marsepein of fondant? Of is dat een kant en klaar bolletje?
Monique1985 schreef:Ik wil een keer proberen een slagroom taart te maken! Moet toch niet zo moeilijk zijn of?
Kinke schreef:Monique1985 schreef:Ik wil een keer proberen een slagroom taart te maken! Moet toch niet zo moeilijk zijn of?
Nee, is niet moeilijk, dat heb ik dit jaar ook voor het eerst gedaan. Ik had gewoon een vierkant kapsel gebakken, en gevuld met slagroom en verse frambozen. Daarna met een dun laagje slagroom afgesmeerd, nougatine er tegenaan en bovenop toeven slagroom met frambozen en chocolaatjes. Hij was echt overheerlijk en zo lekker snel klaar vergeleken met een marsepein taart![]()