Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Killyenn schreef:Ik kleur nu altijd per klein stukje, hoef je in totaal een stuk minder te kneden!
Killyenn schreef:Sannie1980 schreef:Ik moet vrijdag een taart maken voor iemand, als verassing.
Nu wil ik eigenlijk de onderkant decoreren met icing, iemand daar nog tips voor?
Ik heb nog nooit met een spuitzak gewerkt, wellicht vooraf oefenen op een stuk bakpapier?
De onderkant? Hoe wil je hem dan vasthouden? x)
Soophia schreef:Heeft iemand tips voor mij ivm letter uitprikken... Ik gebruik al een sateprikker om ze
eruit te krijgen en laat ze een uurtje in de vriezer liggen... maar het lukt me gewoon
niet... wat doe ik fout?! Gebruik gewoon marsepein... Had wel een reactie gehad
dat tylose in marsepein niet helpt maar wat kan ik danw el het beste doen?
Kinke schreef:MM, is Sweetycake een leuke zaak?
MamaMiesje schreef:Kinke schreef:MM, is Sweetycake een leuke zaak?
Niet groot, maar ze heeft behoorlijk veel spul: marsepein, verschillende soorten fondant, allerlei vormen, werk materiaal, kleuren, dozen, kartons, boeken, cc dingen, bakvormen, ingrediënten etc. etc. etc.
Nou...ik heb biscuitmix hoor...5 kiloVoorlopig kan ik even vooruit
Soophia schreef:Soophia schreef:Misschien is dit al honderd keer genoemd maar als ik letters
ga maken is het dan de bedoeling dat ik wat tylose door
mijn marsepein doe? Ik krijg ze er niet heel uit namelijk, ook niet
wanneer ik het in de vriezer laat liggen en een uurtje later er uit
wil drukken...
Heeft iemand tips voor mij ivm letter uitprikken... Ik gebruik al een sateprikker om ze
eruit te krijgen en laat ze een uurtje in de vriezer liggen... maar het lukt me gewoon
niet... wat doe ik fout?! Gebruik gewoon marsepein... Had wel een reactie gehad
dat tylose in marsepein niet helpt maar wat kan ik danw el het beste doen?
MamaMiesje schreef:Dat worden tietentaarten Esgaroth