Ja want dan verdampt het vocht sneller naar wat ik gehoord heb. Gebruik bij voorkeur wel een transparante alcohol zoals bijvoorbeeld wodka, anders heb je kan dat je kleur anders uitpakt wellicht
Ligt aan je vulling of hij in de koelkast moet of erbuiten kan.
Mayo
Geplaatst: 15-04-10 16:29
Tinkelbell schreef:
En dan dus niet mengen maar gewoon 'verven'?
Je doet een beetje kleurpoeder in een potje of op een schaaltje of iets en dan een paar drupjes alcohol erbij, net zoveel als dat jij denkt dat nodig is. Mengen en klaar
Je kunt toch ook je kleurstof vermengen om te verfen of heb ik dat verkeerd?
Thomas
Geplaatst: 15-04-10 16:34
*komt binnenvallen*
Hallo! Heeft iemand ervaring met de Canon IP3600, Heb een vraag over het Icing; moet dat in de boveninlegla? en op welke foto stand moet ik hem dan zetten?
Thanks Ja we doen het voor alle klanten ehmm het goud is een soort van poeder wat je moet mengen met iets en dan verven . Zal morgen ff kijken hoe het heet .
Lindas2
Geplaatst: 15-04-10 19:36
Gave taarten gezien zeg!
Ik ga morgen nog een biscuit bakken van 24 cm.. Normaal gesproken bak ik een biscuit van 20 cm en dan gebruik ik 250 gr biscuit mix, 4 eieren en 10 ml water.. Ik heb bij de tabellen gekeken van DLT en daar staat een kleine verhoging van alles.. Houden jullie deze ook meestal aan of hebben gebruiken jullie andere afmetingen?