posotoef denken is inderdaad erg belangrijk. Als je je goed voelt straal je dat ook uit en zie je er meestal ook slanker uit. Toch hoop ik dat de weegschaal nog wat naar beneden gaat
Pantykous
Geplaatst: 23-03-09 17:00
Dat is zeker waar Magriet. Aan jezelf werken is ook belangrijk! Maar je moet ook in jezelf geloven en een beetje vertrouwen hebben in je eigen kunnen anders wordt 't nooit niks.
Ik heb vandaag trouwens nieuwe paspoort aangevraagd en ben dus ook gemeten, ben sinds m'n 14e nog een cm gegroeid Blijk nu 1.77m te zijn (had sneakers aan en was daarmee 1.78, en heeft ze een cm afgehaald)
Ik ga zo naar huis. Ein-de-lijk. Man wat een saaie dag. Hier schijnt nu even de zon, maar zal niet zo lang duren denk ik. Straks fitnessen, heb nog niet echt zin. Zal wel weer wakker worden van een stukje fietsen, hoofd is nu echt duf.
Ik heb nu écht officieel een kútdag Alles zit ff tegen.. Ik loop al maaanden dat ik zoooo graag Zumba wil doen.. In de sportschool ook al gezegd.. Komt ze in ene zaterdagavond met het verhaal dat het zo druk is dat je moet opgeven en dat ik vandaag even moest bellen.. Bel ik, is het al vol