Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hier is het nog droog, maar er hangt wel 'iets' in de lucht...Ik blijf toch lekker binnen, beetje huiswerken en hangen 
ladyjoy schreef:Ja het sneeuwt hier en niet zo'n beetje ook!!
We kwamen om half twee uit het bubbelbad en toen was mijn haar bevroren

) In de avond had idd wel een tussendoortje tussen gekund, maar ben ik niet aan toe gekomen
Maar tussen ontbijt en lunch niet

Het is een hele open jongen en vrij adrem, iets wat ik helemaal niet gewend ben, al mijn vriendjes waren heel tam en lief
Hij maakt droge grappen waar ik heerlijk op in kan gaan, echt mijn humor. Niet op zo'n slijmerige, kleffe manier, maar gewoon Hij was echt behoorlijk aan het flirten, vroeg me hoe het nou kon dat ik vrijgezel was en grapjes over wanneer we zouden gaan daten. Ik geloof dat ik hem wel erg leuk vind, en dat zegt heel wat, Kell vindt namelijk niet zo gauw iemand leuk
Maargoed, ik weet ook van hem dat hij een beetje een womanizer is...absoluut geen player hoor, want het is een gentleman, maar door zijn open en extraverte karaker weet ik dus niet of hij zo 'leuk' doet tegen alle meisjes, of dat zijn geflirt oprecht was...Ik heb hem op hyves even een berichtje gestuurd want ik had beloofd dat ik uit zou zoeken voor hem hoe je rode wijn uit je kleding krijgt
Ben benieuwd wat hij terugstuurt en hoe dit verder gaat lopen

Daarstraks wel zonnetje gehad.