Ik kan er idd ook zo kwaad om worden, het ging gewoon helemaal nergens over, hij was tegen iemand aangelopen tijdens de jassen pakken. En buiten werd hij dus van achter tegen zijn been getrapt, hij draait zich om om te kijken wie dat doet en heeft meteen een vuist op z'n oog te pakken Arme jongen weet net een week dat z'n moeder kanker heeft en dacht even een avondje z'n gedachten te kunnen verzetten... Politie is er nog achteraan gegaan, die liepen rond, maar hebben 'm niet te pakken gekregen, maar weten wel wie het is. Bah, wat een rotmensen heb je toch ook
Balen zeg LJ, dat het sneeuwt Hier is het nog droog, maar er hangt wel 'iets' in de lucht...Ik blijf toch lekker binnen, beetje huiswerken en hangen
Wij hebben hier een strak blauwe hemel en volop zon! Vanacht was her zo ongelovelijk koud in mijn bikini We kwamen om half twee uit het bubbelbad en toen was mijn haar bevroren
Hier ook strakblauw en zonnig, prachtig weer. Vanmorgen (uh net) met paasontbijt veel te veel gegeten, allemaal kleine broodjes, croissantes, plak paasstol etc. Nou ja het is tenslotte niet elke dag pasen
BenAngelique, ik heb er geen tijden bijstaan anders had je misschien beter begrepen waarom (een deel van) de tussendoortjes ontbreekt. Ik ontbijt nml meestal om een uur of 1, dat lunchen was dus rond half 4 en dan avondeten om 6 uur half 7. A2 is dan als ik naar bed ga, weer rond een uur of 1 (of later ) In de avond had idd wel een tussendoortje tussen gekund, maar ben ik niet aan toe gekomen Maar tussen ontbijt en lunch niet
Oh meiden, ik ben helemaal in de war Gisteren tijdens het uitgaan eindelijk een gepraat met een jongen die ik eigenlijk altijd wel zie in onze stamkroeg, maar waar ik nooit echt mee aan de praat raakte. Begroeten elkaar altijd wel, gewoon 3 zoenen en 'alles goed?' maar verder niks. Het is een vriend van een vriendin van mij en ook van mijn vriend hierboven. Maargoed, van de week vond ik hem op hyves en had ik hem toegevoegd. Gisteren zei hij dat: 'Hé, zag dat je me toegevoegd had op hyves, hartstikke leuk!'. Eenmaal buiten stonden we ook even te kletsen, toen die vriend dus ineens geslagen werd, waarmee ik dus naar huis zou fietsen. Al met al heb ik dus een hele tijd met hem staan praten toen die vriend aangifte aan het doen was. En ik ben er helemaal van in de war Het is een hele open jongen en vrij adrem, iets wat ik helemaal niet gewend ben, al mijn vriendjes waren heel tam en lief Hij maakt droge grappen waar ik heerlijk op in kan gaan, echt mijn humor. Niet op zo'n slijmerige, kleffe manier, maar gewoon Hij was echt behoorlijk aan het flirten, vroeg me hoe het nou kon dat ik vrijgezel was en grapjes over wanneer we zouden gaan daten. Ik geloof dat ik hem wel erg leuk vind, en dat zegt heel wat, Kell vindt namelijk niet zo gauw iemand leuk Maargoed, ik weet ook van hem dat hij een beetje een womanizer is...absoluut geen player hoor, want het is een gentleman, maar door zijn open en extraverte karaker weet ik dus niet of hij zo 'leuk' doet tegen alle meisjes, of dat zijn geflirt oprecht was...Ik heb hem op hyves even een berichtje gestuurd want ik had beloofd dat ik uit zou zoeken voor hem hoe je rode wijn uit je kleding krijgt Ben benieuwd wat hij terugstuurt en hoe dit verder gaat lopen
Goedemorgen, oh nee middag alweer! Hier ziet het er uit als lekker weer, wel wat grijze wolken maar geen sneeuw te bekennen hoor. Misschien komt het nog, gister heeft het wel wat gesneeuwd maar ook niet veel.
Overzicht gisteren O: 2 crackers met 30+kaas en glas optimel T: Plak ontbijtkoek flesje water L: 2 Geroosterde boterhammen met gekookt ei T: Mandarijntjes flesje water A: Eigenlijk al heel vroeg avondgegeten want ging met een vriendin soort van verlaat lunchen... Halve clubsandwich met Zalm en half Pitabroodje met Falafel. Allebei iets anders besteld en gedeeld. Koffie verkeerd en rivella Light T: 2 paaseitjes bij het jureren. Verder 2 koppen thee en een paar glazen water. T2: en toen ging het mis. Kreeg bij het jureren een paasstaaf (met spijs erin) en moest helaas voor ik naar bed ging nog een stukje proeven...
Vandaag O: de paasstaaf keek me aan... dus klein stukje gegeten. Ga de rest echt weggeven anders is hij morgen op. Of zou je zo'n ding ook in kunnen vriezen?? T: niet, laat ontbeten, het is al bijna lunchtijd L: Tomatensoep met geroosterde boterham glas optimel T: mandarijntje en een peer A: weet ik nog niet, iets uit de vriezer of bij mijn ouders.
Op de paasstaaf (heet dat eigenlijk wel zo? raar woord) na gaat het best redelijk denk ik zo. Verder probeer ik een paar flesjes water op een dag te drinken en anders thee.
Maethoriel, wat een gedoe, ongelofelijk hoe sommige mensen zijn... Wel heel leuk dat je zo gezellig heb gepraat met die jongen
Ik had gisteren boktmeeting in Arnhem, zijn met zn 5en wezen bowlen. En daarna kwam er nog een vriend langs, tot 2u snachts haha Vanmorgen paas ontbijtje gedaan met huisgenootte.
O: broodje sandwich spread, gekookt ei, 2 plakjes suikerbrood, croissant T: 3 chocolaadjes L: ? T:? D: of pannenkoeken, of zilvervliesrijst met zoetzure saus, paprika, ananas, sperciebonen en papadums (of hoe je t schrijft) T: ? feestje mss
Leuk Pivanti, een boktmeeting! En lekker, die rijst met zoetzure saus M'n moeder maakt morgen rijsttafel als m'n oom&tante en oma komen eten, ook zo heerlijk
Ik ehm, was vanmorgen om 7 uur thuis Weer naar een club geweest hier, daarna met een paar mensen bij een vriend thuis gezeten.. Maar weer braaf geen alcohol gedronken, want had ook mijn eigen auto nog mee. Vriend van me was dronken, dus heel vervelend moest ik zijn audi TT naar huis rijden
Planning vandaag heb ik niet echt, toen ik vanmorgen thuis kwam lekker brownies gesnoept
Zo, ik ben ook weer eens bijtijds op. Lijkt hier een mooie dag te worden, hoort ook bij mijn planning van vandaag: bruin worden.
SL: vind je het gek dat je ziek blijft als je zo laat naar bed gaat Meathoriel: spannend, laat je het vervolg wel even weten? Zie dat jullie allemaal braaf aan paasontbijt zijn en zelfs eitjes verven! Wisten jullie dat in Amerika pasen maar 1 dag duurt? Ik ben maandag dus niet vrij.
Mijn dag: O: brinta t: druifjes L: 4 wasa cracker met tonijnsalade en ei t: bb kaas t: appel A: wraps of pasta rood Beweging: skaten
Haha, al die nachtelijke avonturen! laatste keer dat ik ging stappen belandde ik op de eerste hulp met m'n been in het gips... doe toch iets niet goed! Al die paasontbijtjes klinken wel goed! voel me al minder slecht over de paasstaaf!
Oeh Spetter, doe je goed, Audi wegbrengen Ik heb vannacht gedronken voor twee, maar ga nooit over m'n grens dus nergens last van
Zit nu met 'm te msnen, haha, komt weer niks van m'n voornemen om iets aan school te gaan doen
Trouwens net de schrik van m'n leven, nam de telefoon op: Ja, mevrouw, uw zoon ligt hier, die is van zijn scooter gevallen. Is m'n broertje aan het eind van de straat onderuit gegaan; hele zijkant bont&blauw, gelukkig niks gebroken!
Zo Mae dat is schrikken! Wat erg zeg, gelukkig is hij er nog goed van af gekomen! Ik ben gelukkig nooit gevallen met mijn scooter, eigenlijk is zo'n ding echt niet veilig, je kan er best wat aan over houden als je er mee onderuit gaat!
Die Audi reed wel erg lekker, stuk beter dan mijn Seat Arosa haha
Oehhh, haha, ik zit gewoon vet aan te sturen op een date Hij heeft mij, blijkt nu, 1,5 jaar geleden ofzo eens thuisgebracht. Ik weet dat dus echt niet meer, en is hij gespeeld gekwetst natuurlijk, dus heb ik beloofd dat ik het goed zal maken. Hij zit bij de landmacht dus zit doordeweeks op de kazerne, maar ga eens kijken of ik van het weekend iets kan regelen
alwiene, waarom ontbijt je pas om 1 uur? heeft dat te maken met je werk ofzo?
mijn keuken is steriel en ben nu met de woonkamer bezig. hans loopt te vloeken en te tieren boven, want hij krijgt het behang er voor geen meter af. zal ook eens iets meezitten in dit huis
Hier nog steeds geen sneeuw, 3 verdwaalde vlokjes tel ik maar niet mee. Klinkt spannend Maethoriel! Gaat vast wel lukken om hem zover te krijgen toch! Wat ben jij druk bezig Benangelique! Ik hang nog steeds lui in pyama op de bank Ga straks maar even wat stofzuigen en hokken schoonmaken, doe ik toch nog wat nuttigs
Hier sneewt t ook niet hoor Daarstraks wel zonnetje gehad. Ik heb even mn stapel kleding opgeruimd, was opgehangen... tjaa dat was t weer haha Lekker nuttige dag weer
huiskamer is volledig afgestoft en gedaan. nu nog stofzuigen en dweilen...
mijn moeder zou hier de paasmaaltijd komen doen vanavond, belt ze net af met migraine. arme mamma. dat is al lang geleden! nu is er wel veel te veel eten natuurlijk... honger hans gewoon uit, zodat ie vanavond extra veel eet